Ik weet het niet meer?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door flixbilly, 1 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flixbilly

flixbilly Fanatiek lid

5 sep 2009
    1.019
    0
    36
    Nederland
    Hee meiden,

Hoop dat jullie mij kunnen helpen, ik ben nu 7 dagen overtijd. En ben al 6 weken niet ongesteld geweest na de miskraam vorige maand.

Ik heb de volgende symptomen:
    *Gevoel dat het raak is.
    *Aders zijn zichtbaar op mijn borsten.
    *Obstipatie en later weer diarree.
    *Veel afscheiding al een week.
    *Misselijk met vlagen.
    *Veel plassen.

Gister middag nog getest maar deze was negatief. Dit was ook nadat ik al veel geplast had en veel had gedronken.

Wat denken jullie ervan? Hebben jullie ervaring met zwanger worden naar een miskraam.

Liefs Sabrina

2. frog

frog Lid

30 jan 2010
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sabrina vervelend die onzekerheid! Ik heb wel een miskraam gehad maar de keer erna dat ik zwanger werd testte ik meteen positief dus hierover geen advies. Ik heb in het 1,5 jaar terug wel eens misschien iets soortgelijks meegemaakt wat je vaker hoort. Ik was toen 11 dagen overtijd en ook symptomen maar testen zeiden steeds nee. Werd toch ongesteld uiteindelijk.

Je Miskraam is nog maar kort geleden, ik denk dat je cyclus in de war is/op gang moet komen. Ik hoop natuurlijk ook dat je zwanger bent maar die negative test bij 6 a 7 dagen overtijd is niet hoopgevend.

3. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    thuis mama,en invalkracht in de gehandicapte zorg
    katwijk
    ik zie ook dat je soms een cyclus van ruim 40 heb?op hoeveel zit je nu?

4. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ik zie dat je cyclus nog al variert dus ik denk niet dat je kunt spreken van overtijd zijn. Waarschijnlijk is je lichaam van slag door de mk vorige maand. Wacht nog even af en doe anders over een week weer een testje.

Sterkte met je mk!

5. flixbilly

flixbilly Fanatiek lid

5 sep 2009
    1.019
    0
    36
    Nederland
    Ik zit nu op dag 41 mijn langste cyclus was 44 dagen.

Deel Deze Pagina