eerste symptoom: geen

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door 1978, 30 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1978

1978 Actief lid

22 jul 2009
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    Had een hele korte lichte bruine bloeding op de dag dat ik ongesteld moest worden. And that's it. Nu, vijf dagen later, getest en zwanger.
    En geloof me, ik voel (nog) NIETS.

Het enige wat is gebeurd, in afgelopen 2 weken (dus na bevruchting) is dat mijn toch al lage bloeddruk naar beneden knalde: bovendruk 80
    Moest bedrust houden. Dacht dat daarom mijn ongesteldheid maar een dag duurde,:)

2. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Niet iedereen is hetzelfde. Ik heb ook nergens last van gehad en mijn schoonzusje heeft de eerste helft van de zwangerschap alleen maar boven de wc gehangen.

3. charlie80

charlie80 Bekend lid

26 jan 2010
    697
    1
    0
    he,

ik had het ook hoor, de dag dat ik ongesteld moest worden een hele kleine bloeding ( ik had wel al positief getest) en daarna eigenlijk geen klachten..
    das nu wel anders!!! de ene dag meer als de ander, maar gaat hopelijk over een paar weken weer over..

groetjes charlie

4. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    hoi.

lekker genieten dat je nergens last van hebt het kan zo maar omslaan. ikzelf had ook nergens last van ben zelfs nooit misselijk geweest!

5. Mennie

Mennie Niet meer actief

ik heb ook nog nergens last van, af en toe hier en daar een steekje of een krampje maar that´s it. Voel niet aan me borsten ben niet misselijk.....Moet zeggen dat ik me ook wel zorgen maak

6. layla26

layla26 Bekend lid

24 aug 2009
    646
    0
    0
    Zorghulp in een verpleeghuis ( CVA )
    Drenthe
    Ik heb ook geen kwaaltjes, niet misselijk en aan mijn borsten is ook niets te ontdekken.
    Het enige is dat ik af en toe steken voel.
    Het is dat de test positief is, en dat ik niet ongesteld ben, maar anders zou ik het echt niet weten hahaha.
    Laat ik het nu maar afkloppen, straks word ik wel ineens misselijk ;)

7. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Ik voel ook niks, geen zere borsten niet spugen niks...
    Heb vorige week het hartje gezien, en toen vk je lijf is gewoon goed om zwanger te zijn....nu laten we dat dan maar hopen

8. Jollie78

Jollie78 Actief lid

26 jun 2008
    488
    0
    0
    Limburg
    Hoi,

Ook hier weinig klachten, alleen af en toe wat gevoelige borsten.
    1 ochtend ben ik misselijk geweest en had ik knallende koppijn...maar ja, of dat met de zwangerschap te maken heeft...

Ik vind het dan ook nog erg onwerkelijk.

Bij mijn eerste had ik wel iets meer klachtjes. Ik was 's morgens wat meer misselijk (ging ook snel weer over) en ik had best veel last van ongi krampen. Nu voel ik wat dat betreft niets.

Ik weet het, iedere zwangerschap is anders, maar het geeft wel een beetje onzekerheid dat je de "bekende" klachten van de vorige keer niet voelt.
    Maar ja, we proberen maar geduld te hebben.
    Morgen ga ik toch nog een keertje testen (twee dagen na de vorige test en 1 dag na mijn NOD)

9. dreatje

dreatje Lid

1 sep 2008
    98
    0
    0
    Ik maakte me ookal beetje zorgen voel helemaal niets bij de 1e had ik zeer pijnlijke borsten maar nu helemaal niet verder alleen beetje moe maar dat ben ik anders ook wel

eigenlijk moeten we gewoon blij zijn maar volgens mij denken mensen dat er zon ongeschreven regel bestaat dat iedere zwangere ergens last van moet hebben of klaagt achja

liefs drea

10. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Hier ook helemaal geen klachten!!!
    Zelfs negatieve testen gehad!, maar na een echo zeker weten zwanger :-D

Alleen af en toe een krampje of scheutje en dan denk ik o nee volgens mij word ik toch ongesteld (kan het nl nog niet echt geloven dat ik zwanger ben).

Daarnaast wel vet haar, en afscheiding gehad, maar nu niets :-D

Deel Deze Pagina