Hoi Ik ben 15 april ongi geweest, zoals gewoonlijk duurde dat wel 6 dagen. Vandaag heb ik ineens slierten slijm na het plassen. Normaal heb ik een hele lange cyclus,wat rustig een of 2 maanden overslaat. Wat kan dit zijn? Eisprong??? Help me aub,ivm klussen!! Verlies je nu voor je eisprong slijm? Laatste keer heb ik een week lang slijmverlies gehad. Zou dan de laatste dag je eisprong zijn,toch? Graag een reactie!!!!!!!!
Is het glibberig slijm en heel doorzichtig? Kun je het tussen je vingers uitrekken? Dan is het slijm wat je in je vruchtbare periode vóór je eisprong hebt. Als het 1 bonk dik, taai wit/doorzichtig slijm is dan heb je net je eisprong gehad of zit je er nét voor of tijdens. Als het glibberig slijm is zit je goed en zou ik druk aan de klus gaan Dat glibberige slijm begint ongeveer een week (of in ieder geval zo'n 4 dagen) voor de eisprong. Groetjes Bosbesje
Dank je!! Ben helemaal niet gewend zo snel alweer een eisprong te hebben. Vind het dus heel vreemd. Of kan het ook wat anders zijn? Ben wel sinds 2 weken anders gaan eten....vooral veel drinken..omdat ik dat wel erg weinig deed. Misschien zit dat er wel achter... groetjes Marielle