zwanger of niet

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door joyce91, 25 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce91

joyce91 Lid

25 mei 2010
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo lieve meiden hier!

ik zit nog niet zo heel lang aan de pil
    en ik zal met schaamte toegeven dat ik er te laks mee ben omgegaan en ook paar keer ben vergeten.. echter heb ik hem de volgende dag dan soms wel nog ingenomen!
    ik heb een zwangerschaps test gedaan omdat ik me precies weer zwanger voelde als 2 jaar geleden..
    ik had onveilige sex bijna 3 weken geleden.. maar het leek me te vroeg om te testen.. maar toch gedaan en nu heb ik dus 2 streepjes alleen is het streepje waar het om gaat zeg maar heel licht roze en een klein beetje wit ? moet ik nog een keer testen en heb zw test geen invloed omdat ik nog wel me pil slik ?

ik weet niet hoe ik hier een foto moet plaatsen anders kon ik een foto laten zien van de test.

bedankt voor de reactie's

Joyce

2. keno

keno Lid

6 mei 2010
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een streepje is een streepje en dus zou je zwanger zijn, misschien moet je over een paar dagen nog een keer testen en dan kijken wat er uit komt. Ik weet eerlijk gezegd niet hoe dat is als je gewoon de pil slikt met de testen, maar je kan natuurlijk toch zwanger worden. Spannend hoor!!

3. joyce91

joyce91 Lid

25 mei 2010
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben heel benieuwd! het is zeker niet ongewenst ik heb namelijk al een dochtertje!
    ook las ik dat alcohol invloed kan hebben op de test?
    ik heb vanmiddag een paar wijntjes op samen met een vriendin...
    maar zou de test dan 2 streepjes aangeven(een licht roze)?

4. ukkepuk80

ukkepuk80 Actief lid

24 sep 2009
    452
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je een roze 2e streepje ziet zou ik de wijntjes voorlopig maar laten staan. Streep = streep!

5. joyce91

joyce91 Lid

25 mei 2010
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    o jeej haha
    maar ik had een goedkope test gehaald bij kruidvat zijn er 2 voor 5 euro.. en zeg maar aan de kant waar het streepje dus moet kleuren of niet voor zwanger ja of t nee.. daar is het aan de zijkant ook roze..en door het roze streepje heen is ook een beetje wit..
    zal ik nog een keer testen of moet ik tot morgen wachten ik ben nu zo nieuwschierig!

6. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Tja, streepje is streepje.... Voor zover ik weet heeft de pil geen invloed op de uitslag van de test. Staat ook wel in de bijsluiter van de test denk ik. Doe er anders morgen nog eentje... Ik hoop dat de uitslag is wat je graag wil! ;)

7. joyce91

joyce91 Lid

25 mei 2010
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    drank ook niet ? sorry hoor voor al die vragen maar bij mn eerste zwangerschap ging het allemaal zo makkelijk en duidelijker na mijn idee haha.

8. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    joyce, anders zet je je test even in je album?

9. keno

keno Lid

6 mei 2010
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanavond niks drinken en morgen nog een keer testen dan weet je zeker dat dat het niet kan zijn :)

10. joyce91

joyce91 Lid

25 mei 2010
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb ze er ingezet in me foto album :)
    hoop dat ze beetje duidelijk zijn

11. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Nou, ik zie echt een streepje! Wel een beetje verwarrend door die roze waas.... Morgen nog een testje doen... als het goed is heb je er twee in een doosje! :)

12. keno

keno Lid

6 mei 2010
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind dat de test toch echt een streepje laat zien hoor, lijkt mij duidelijk!! Een voorzichtige felicitatie!!

13. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Nou, ondanks dat de foto's wazig zijn, zie ik zeker een vrij duidelijke 2e streep!

Geen wijn meer meis/!!! Gefeliciteerd :)

14. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    hee dat is best duidelijk
    waarschijnlijk als je er nog een drupje in laat vallen trekt het roze waasje ook wel weg.

15. joyce91

joyce91 Lid

25 mei 2010
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh jeetje ik vind toch wel hee eng nu hoor
    maar als het zo is wel heel leuk en is het zeker welkom :D
    die roze waas er naast is vreemd vind ik.
    ik zal morgen nog is een test doen!
    bedankt voor alle lieve reactie's

hou jullie op de hoogte!

:)

16. joyce91

joyce91 Lid

25 mei 2010
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    weet iemand eigk of die testen een indroog lijntje hebben
    want ik lees ook net op het forum dat ook als je niet zwanger bent er dan een lciht streepje komt :S ?
    was even benieuwd!

17. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    Ik denk ook zwanger hoor die 2delijn is best heeel duidelijk !
    Succes morgen !

18. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    KV testen hebben nauwelijks (ik heb het echt nog nooit gezien en heb er toch al heel wat gedaan) indroogstreepjes, dus ik denk dat je best een beetje zwanger bent meid!
    Geen wijn meer vanavond en morgenochtend even opnieuw testen. Moet zeggen dat de KV testen bij mij de laatste tijd ook een beetje vreemd opdrogen, mar zo'n roze waas heb ik niet gehad.

Ben benieuwd...

19. joyce91

joyce91 Lid

25 mei 2010
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik zal morgen ochtend nog een testje doen!
    ben super benieuwd hoop het eigenlijk wel :$
    die rose waas vind ik raar die had ik bij mijn eerste zwangerschap niet
    toen was het streepje gewoon ook duidelijk te zien!
    en hij lijkt na mijn idee nu ook lichter te zijn, of het licht aan mij ..hmm
    we wachten het maar af..

:)

20. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

22 nov 2008
    1.309
    0
    0
    ik denk toch wel echt dat je zwanger bent, de test is dan wel niet helemaal zoals ze er normaal uitzien, maar er is een overduidelijke rose streep op de plaats waar deze normaal ook staat met de kv. 2 v 5 testen.

Deze geven meestal niet vals positief aan. Wel vraag ik me af, wat dat voor een rose begin is aan de liker kant van de (dip) stick die er in zit, dit heb ik nog nooit gezien, lijkt wel of het witte kussentje helemaal rose is.

Doe er morgen gewoon nog een!

Deel Deze Pagina