zwanger of niet?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door demii, 2 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. demii

demii Nieuw lid

2 jul 2010
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo iedereen,

ik ben nieuw hier en hoop dus dat dit berichtje plus foto lukken!
    ik(wij:p) proberen nu zo´n drie maanden zwanger te worden na 6 jaar de pil geslikt te hebben.
    Ongeveer over een week zou ik ongesteld moeten worden en ik weet dat je het best kan wachten tot die dag om te testen maar ik ben gewoon te nieuwgierig!! ik heb nu 2 keer een test gedaan met als uitslag een heel klein dun streepje (de linker dan).
    ik heb deze test gedaan na ik me ´anders´ ging voelen. de dingen die anders waren:
    Buikpyn krampen maar ook een trekkerig gevoel, heel laag by myn buik is het ja opgeblazen? en hard, ik heb ook het gevoel alsof ik ongesteld kan worden heel raar, ik moet veel meer plassen als ik moet MOET ik, darmen zyn van slag, myn tepels eromheen is opgezwollen borsten zelf niet pynlyk.
    en vanochten op myn werk voelde ik me even gewoon goed, geen last van iets totdat er een klant aan de kassa kwam en die rook niet zo lekker en ik dacht dat ik letterlijk direct moest overgeven:) (geloof me ik heb vaker zulke klanten gehad waarby ik dat gevoel niet had ookal stonken ze veel erger).
    over het algemeen voel ik me gewoon anders.
    myn vraag is dus kan ik nu zwanger zyn of kan ik nu nog helemaal niks voelen?
    en wat vinden jullie van de foto?
    alvast heel erg bedankt
    groetjes Demi

2. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    lijkt meduidelijk gezien de foto: zwanger! Ik ken deze test overigens niet. Sommige klachten klinken wel bekend bij zwangerschap, maar zijn wel erg vroeg. Maar goed het kan... Dus gefeliciteerd!

3. Sterretje22

25 nov 2008
    27
    0
    0
    Student.
    Friesland.
    Hoi Demii!

Ik heb deze soort test nog niet eerder gezien, ik gebruik altijd de kruidvat eigen merk. Maar als in de bijsluiter staat dat er een tweede roze streepje moet komen (links) dan zou dit wel een positieve test zijn! Een week voor je NOD. Ik zou alleen even wachten tot de dag dat je daadwerkelijk ongesteld zou moeten worden om weer te testen, dan weet je wellicht meer.

4. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    euhmmm ik zie geen streepje? volgens mij denken jullie dat de schaduw van t plasticje met max erop t streepje is maar dat is een schaduw hoor.

5. demii

demii Nieuw lid

2 jul 2010
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt voor de reactie´s! ik ben gewoon zooooo nieuwgierig.

en even uitleg over de test je moet niet naar het linker witte gedeelte kijken maar naar het middelste witte gedeelte en dan moet je dus 2 streepjes krijgen de rechter komt altyd als je de test goed hebt uitgevoerd en de linker verschijnt alleen als je zwanger bent.

6. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Ik ken deze test ook niet maar ik zie wel een tweede streepje hoor! Dat is echt geen schaduw, tenzij een schaduw ook roze kan zijn hihi... Wel vroeg een week voor je NOD. Ik zou er toch nog een kv 2 v 5 tegenaan gooien maar dat is meer omdat ik niet bekent ben met deze test!

7. shenoby

shenoby Niet meer actief

ik begrijp wat trishka bedoeld.
    dat roze is inderdaad de plakstrip van het max. plasticje.
    ik zie ook geen 2e streep

8. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Sorry ik zie ook geen tweede streep

9. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Ow zooo :$ nu zie ik het ja!!! Ja dan neem ik mijn antwoord terug! Dat bedoel ik, ben niet bekent met deze test :)
    Nou hoe dan ook dus een kv testje gaan doen maar niet te snel aangzien je dus een week voor je NOD zit!

10. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    ohh dna heb ik het verkeerd begrepen, in het midden weet ik niet of ik een streepje zie, want de foto is te klein.

11. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    nee helaas ik zie ook geen 2e streep.

12. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ik zie ook geen streep

maar welke test is dit? ik ken de groene alleen als ovu test?

13. tricia82

tricia82 Niet meer actief

ik zie ook niks

14. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    sorry zie ook geen 2e streepje, maar een week voor nod is ook wel erg vroeg om te testen dus alles kan nog

15. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ik zie ook geen 2de streep.. Maar goed, het is wel erg vroeg om te testen dus nog een paar daagjes geduld hebben!

16. Tese

Tese Niet meer actief

Nou je bent zwanger hoor! Duidelijke test! En je kan een week voor nod posi testen hoor. Ik heb 8 dagen voor mn nod ook positief getest.

17. Tese

Tese Niet meer actief

Ow, ik lees nu je uitleg over waar ik naar mopet kijken bij de test en dan moet ik je helaas teleurstellen. Ik zie geen 2e streep.

18. Sanne89

Sanne89 Lid

15 jun 2010
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee sorry ik zie het ook niet, hopelijk over een paar dagen wel?

19. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ik kan ook helaas geen 2e streepje ontdekken.

20. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik zie m ook niet.. foto isook wat klein.. dus een vaag lijntje is zo ook moeilijk te zien... succes meid.. hopelijk wordt t duidelijker..

Deel Deze Pagina