menstruatiesymptomen maar toch zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Wish30, 15 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Hallo,

Zijn er vrouwen die 3 dagen voor hun NOD menstruatiesymptomen hadden maar later toch zwanger bleken te zijn?

Ik zit nu 3 dagen voor mn NOD en heb het gevoel dat ik ongesteld ga worden. Is mn kans dan nu al verkeken of zou het evengoed nog kunnen dat ik niet ongesteld wordt en zwanger blijk te zijn?

2. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Nee hoor het kan wel! Ik dacht bij mijn zwangerschap ook dat ik ongesteld ging worden, maar het kwam maar niet. Uiteindelijk toch een test gedaan en die was toen positief. Ik kon het niet geloven toen!

3. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    #3 Liz, 16 jul 2010
    Laatst bewerkt: 16 jul 2010
    Het kan allebei dus! ik had 3 dagen voor NOD geen enkel idee dat ik zwanger zou zijn! Kon net zo goed ongesteld worden..ik voelde toen nog niet veel.. meestal heb ik wel 1 dag ervoor beetje hoofdpijn ofzo..maar had ik nu niet...terwijl ik ong 5 dagen voor NOD 2 dagen hoofdpijn had.. toen dacht ik ook ...oh moet binnenkort weer ongesteld worden..maar de hoofdpijn was weer weg voor NOD..en was niet chaggo wat ik normaal wel ben 1 dag voor NOD..dat was wel apart dan maar was ook het enige..
    Maar op NOD had ik geen buikpijn ofzo..geen gevoel van ongesteld worden geen hoofdpijn...toen ben ik gaan testen eigenlijk voor de gein een beetje...omdat ik altijd zo stipt optijd ongesteld word..zelfs na he stoppen met de pil..altijd op een woensdag ongesteld...maar dacht kan toch nooit want we hebben het maar 1 keer gedaan die maand haha..en dacht ruim voor de eisprong (die ik overigens ook niet voel) en de test was positief! dacht he??
    .. pas de dag na NOD kreeg ik krampjes en die lijken op ongi krampjes..werd moeier..en de dag daarna chaggo...krampjes moeier..dus lijkt wel een beetje op ongi..haha maar uiteindelijk voel je je toch anders!
    maar voor NOD had ik nog geen enkel idee en niets wees er nog op dat ik zwanger zou zijn.. sommige voelen zich al een week voor NOD misselijk enzo..allerlei kwaaltjes...nou daar had ik totaal geen last van iig..
    Het enige wat er op zit voor je..is nog 3 daagjes wachten! ;) spannend hoor!

4. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Bedankt voor jullie reacties!! Het kan dus alle kanten nog op:D
    Op een ander topic zei iemand geen bloed is moed!! dus dat hou ik nog maar ff aan. Pfff wat is wachten moeilijk he:)

5. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ik had ook duidelijke symptomen en heb zelfs na mijn positieve test nog regelmatig op het toilet zitten zoeken naar bloed, zo erg voelde het hetzelfde: pittige menstruatiekrampen en pijnlijke borsten, net als iedere maand. Maar het bloed kwam niet en een paar weken later zagen een mooie beeb op het beeldscherm! Succes!

6. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    hahaha juju dat had ik ook...steeds naar de wc gaan om te kijken...en ik doe het nog af en toe..en dan denk ik trut maak je niet zo druk joh..je bent gewoon zwanger..pffff

7. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    De klachten voor een ongi en een (prile) zwangerschap lijken heel veel op elkaar. Alles is dus nog mogelijk hoor!

Deel Deze Pagina