Hi meiden, Jullie worden vast wel gek van mij en mijn onderwerpen maar ja dat zijn toch dingen die me bezig houden en ik lekker met jullie kan delen en goed advies kan krijgen... Ik heb al een tijdje moeite met liggen... ik weet namelijk niet meer hoe ik moet liggen omdat ik dan zo ongelukkig lig met mijn buik... Ik slaap tegenwoordig met een kussen onder mijn buik en ik merk dat als ik aan mijn linkerzijde lig dat dit geen effect heeft (geen rare pijntjes ofzo) maar aan de rechterzijde dan doet het soms even pijn als ik opsta en of rechtop ga zitten op bed... ook met een kussen lig ik niet fijn.. toch is dit de manier die ik het liefst lig... aan de rechterzijde.... Ik probeer ook zoveel mogelijk op mijn linkerzijde te blijven liggen maar op een gegeven moment is dat ook klote... hoe ervaren jullie dit? op mijn rug slapen is ook niet echt fijn... nooit fijn gevonden trouwens... weet niet meer hoe ik fijn kan liggen in bed...
hai ik heb er 'gelukkig' geen last van... maar bij ons op het forum hoor ik vaak dat een voedingskussen helpt..... suc6
hey meid, Ik had hier ook ontzettende last van. Heb sinds gister een voedingskussen aangeschaft en ik moet zeggen; ik heb nog nooit zoo lekker geslapen! Heb zoveel steun gehad, echt heerlijk! Mijn nachtrust wordt nu alleen vestoord door het naar de wc gaan
Naar de wc sowieso hahaha...Nu gelukkig weer wat minder.. maar waar haal ik zo een voedingskussen? nooit van gehoord eerlijk gezegd.
Ik heb hem bij de prenatal gehaald. Vind hem echt ideaal hoor . Kan je straks ook gebruiken als je borstvoeding gaat geven aan je kindje..
Een voedingskussen is echt ideaal. Ik heb hem bij de Hema gekocht en ik gebruik hem nu nog wel eens, terwijl ik allang niet meer zwanger ben.
ik had bij Lidl een zijslaapkussen gekocht..nou en sindsdien heerrrlijk! niet elke nacht even lang..want ja plassen moet ik steeds vaker snachts.. maar mijn man vond et eerst nix zo'n kussen tussen ons in..maar nu gebruiken we em allebei..hij is 1.45 lang en 40 cm breed dus goed genoeg voor ons beide..en als ik op mn linkerzij ligt..issie lekker van mij alleen
Hier ook al sinds 16 weken een voedingskussen in bed hoor! Enige probleem wat ik de laatste tijd heb: op m'n linkerzij krijg ik last van m'n rug (rechter kant), op m'n rechterzij gaat het ook niet over, en als ik op m'n rug lig heb ik er minder last van, maar gaat na een poosje m'n linkerarm slapen... *zucht* Tja, nog een paar weekjes, dan zijn zulke dingen hopelijk weer over
Ik lig het lekkerste op mijn linkerzij met mijn benen licht opgetrokken waardoor mijn buik iets meer ondersteund raakt. Heb geen extra kussens nodig maar ik ga nu wel meer draaien omdat ik rechts ook wel goed lig met de beentje licht gebogen. Als ik telang op mijn rug lig gaat het trekken in mijn buik dus dan is er geen andere optie dan de zijkant
ik dacht ook dat ik niet lekker sliep vanaf een week of 28... Maar dat is niks vergeleken met de nachten nu ... daar kan geen voedingskussen tegenop helaas. De druk op mn heupen en mn schaambot is zo enorm groot dat ik niet zonder enorm veel pijn kan bewegen 's nachts... Ik vrees dat bevallen de enige remedie is
hier ook een voedingskussen bij de prenatal vandaan... heb hem nog niet gebruikt maar vannacht ook weer zo rot geslapen omdat je inderdaad niet meer weet hoe je moet liggen. Dus vannacht ga ik het voedingskussen gebruiken ben benieuwd
Nou meid, ik kan je de hand schudden hoor! Ik weet het ook allemaal niet meer! Ben normaal gesproken een buikslaper en dat gaat natuurlijk niet meer nu. Ik heb een voedingskussen gehaald en ook daar word ik gek van! dat ding ligt zo massaal voor je neus vind ik. Ik word om de 2 uur wakker, dan moet ik op mijn andere zij gaan liggen omdat het anders pijn gaat doen aan mijn heup. Ik denk maar; tis voor een goed doel! En ik hoop dat ik op een gegeven moment nog wel wat lekkerder slaap voor de bevalling. Als de kleine geboren is slaap je ook niet heel fijn natuurlijk. Maar we zien het wel, er is niet veel wat ik hier aan kan veranderen helaas. Probeer s'middags ff te liggen als het kan... Liefs Guusje
Ik lig momenteel met de dekens tussen me benen en een beetje onder me buik geschoven..een kussen vond ik echt te dik..Op zich geen moeite nu met slapen op deze manier!
Echt mijn excuses dat ik je uit die droom moet halen, maar het wordt dus echt alleen maar erger..ik slaap in geen enkele positie meer lekker..ben een echte rugligger en dat gaat al een tijdje niet meer, maar ook op beide zijden gaat alles op een gegeven moment irriteren/trekken..Van iedere draai ben ik me bewust en als ik me net iets tè bewust ben, kan ik er meteen weer uit om naar de wc te gaan, wat ook meteen weer leidt tot vervelende harde buiken..Gebroken nachten? Die heb ik dus nu ook al..Waar ik naar uitkijk is lekker in bed kunnen liggen zónder die buik.. Groetjes!
Oke, stomme vraag. Hoe leggen jullie het voedingskussen neer? Er zit een kromming in, die naar je buik of van je af? Of dubbelgevouwen? En slepen jullie hem mee als je van zij wisselt? Toevallig iemand een foto? Hihihi
Ik slaap ook slecht door allerlei pijntjes. Ik heb bekkenklachten, een zenuwbeknelling in mn bekken waardoor mn bovenbeen vaak slaapt en een slijmbeursontsteking aan mn been. Als ik dus op mn linker zij lig, dan doet mn slijmbeurs pijn. Op mn rug, dan gaan mn bovenbenen slapen. En constant op mn rechter zij doet ook pijn. Als ik op mn rug slaap, heb ik 2 kussens in mn rug en het voedingskussen als een hoefijzer onder mn benen door. Dat ligt redelijk voor een deel van de nacht. Op mn zij lig ik of met een kussen in mn armen of met het voedingskussen in mn armen en een deel tussen mn knieen, dan doet mn rug minder pijn. Ik kan vrij ver doordraaien richting buik, dus dan lig ik niet meer op mn pijnlijke zijkant van mn been. Anders leg ik een kussen in mn rug, en leun ik daar tegenaan, dan lig ik zeg maar tegen het kussen ipv plat op het matras. Maar het is bij mij veel draaien, woelen en eruit om te plassen.
Hier ook een echte buikslaper!! al snel in de zwangerschap heb ik een voedingskussen gehaald en echt...wat was dat (in mijn geval dan) een uitkomst!! Nu kon ik toch nog 'op mijn buik liggen' zonder dat mijn buik pijn begon te doen. Als ik ging slapen, dan ging ik op mijn zij liggen. De ene uiteinde van de voedingskussen legde ik tussen mijn benen in en het uiteinde lag dan een beetje rond mijn kin. Daar knuffelde ik dus zeg maar mee. haha. In de hele lengte lag deze dus naast me. Als ik dan doordraaide richting mijn buik, dan kon ik daar half op gaan liggen. Naar mijn idee lag ik dan op mijn buik en sliep heerlijk. De laatste twee weken werkt dit echter niet meer. Nu is het slapen ook lastig geworden. Maar ja...nog ff en dan mag ik zelf weer bepalen hoe ik slaap. (als de kleine me al laat slapen, haha)
hier nog 1 die niet meer weet hoe ze moet liggen. Om mn rug gaat niet omdat ik dan zo'n last krijg van mn bekken dat ik mezelf niet meer kan omdraaien in bed...erg fijn maar niet huis. Ik heb ook heel snel een voedingskussen bij prenatal gekocht maar daar slaap ik ook niet altijd lekker mee en gooi ik hem uit bed..haha Ik slaap voornamelijk op mn linker en rechter zij en dat wissel ik de hele nacht af..dus ook gebroken nachten hier. Vanacht zat ik om 01.00uur alweer beneden pfff zal blij zijn als die buik weg is Suc6 allemaal
Ik lig normaal op mn buik.. lig nu dus veel op mn linkerzij, ben vaak zo moe dat ik in slaap donder maakt niet uit hoe ik lig haha. Vannacht zelfs zittend in slaap gevallen.