zwanger of niet ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Steff, 27 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Steff

Steff Lid

29 jul 2010
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo

ik heb de 13e geklust met m'n vriend en savonds had ik een ovu test gebruikt ( van de kruidvat ) deze was goed positief toen hebben we het de volgende dag gedaan en die dag erna nu heb ik een cyclus van 31 dagen als ik het goed heb ik was de 28e voor het laast ongesteld nu heb ik gisteren een test gedaan van cleurblue die gaf negatief aan heb ik te vroeg getest of? ik heb zelf wel het gevoel dat ik zwanger ben want normaal voor de mensturatie heb ik een week van te voren buikpijn en bruine afscheiding dat heb ik dit keer niet ben de laaste 2 dagen veel moe veel plassen last van puistjes en enorm sjaggie kan het dan toch zijn dat ik zwanger ben en te vroeg getest heb aangezien je met die cb testen 4 dagen voor je mensturatie kunt testen

2. Lucky14

Lucky14 Lid

22 aug 2010
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    zou w8 totdat je nod dag

dan weet je t zeker

de CB kom niet al te best uit de bus trouwens...........

3. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    cb is niet erg gevoelig en staat erom bekend dat je al flink wat hcg in je urine moet hebben om positief te testen.. (ook al staat er dat je 4 dagen voor nod kunt testen)
    als ik jou was zou ik wachten op je nod en dan een testje doen met kruidvat 2v5 die schijnen wel gevoellig te zijn en dus wat betrouwbaarder.

4. Maybe01

Maybe01 Actief lid

30 aug 2010
    408
    0
    0
    Ditzelfde heb ik ook. Ik ben misselijk en heb gevoelige borsten. Mijn NOD dag is vrijdag 3 september. Ik heb 5 dagen voor de NOD dag getest en ik had een negatieve test... Ik denk dat is het gewoon te snel wil weten...we moeten rustig afwachten..;)

Deel Deze Pagina