Hoi allemaal, Heb de laatste 3 nachten elke keer last van brandende borsten.. Wie kent dit..?? Het lijkt net alsof ze in de fik staan.. En het doet behoorlijk zeer, ik wordt er wakker van!! :x Moet begin volgende week ongi worden..
Ik had voor elke menstruatie gevoelige borsten maar toen ik zwanger was waren ze super gevoelig ook echt het gevoel of ze in brand stonden lag er ook echt wakker van snachts. voelde bij dus toch heel anders als voor de menstruatie. hoop voor je dat dit een teken is dat je zwanger bent.
Ik heb altijd wel wat gevoelige borsten, maar dit is toch heel anders.. Als het deze maand niet wordt, moeten we de mmm in.. Hebben 16-09 een afspraak staan.. We hebben al wat onderzoeken gehad, dus het zou super zijn als we niet naar de zkh hoeven...
Ik heb brandende borsten soms het komt en gaat niet echt blijvend dus. Soms 5 minuten soms 2 minuten maar wel echt brandend.
Ik heb trouwens meer brandende tepels... Niet de hele borst, maar de tepels jeukten zó erg dat het een branderig gevoel gaf. Ik help je hopen!
@ Maybe01; Wanneer moet jij ongi worden dan?? Ik gebruik de laatste 2 maanden geen ovutesten meer, omdat we op vakantie gingen enzo. En omdat we toch over 2 weken naar het ziekenhuis gaan.. Dus ik denk dat dit as zondag of maandag ongi moet worden.. Spannend..!!
Ik moet vrijdag ongi worden... Ik had het al na 4 dagen.. Nu brand het wat minder vaak en is het voornamelijk gespannen en pijnlijk