Aankomende eisprong & schimmel infectie, wat te doen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Tulli, 2 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tulli

Tulli Niet meer actief

Hoi Dames,

Aankomend weekend zal ik (alst goed is) mijn eisprong hebben, de 1e keer in tijden d.m.v. Clomid i.v.m. PCO's

Juist nu.....voel ik een vaginale schimmel infectie aankomen, wat moet ik doen? Heb al vaker dit gehad...maar niet net voor een eisprong.

Als ik medicatie bij de HA haal...zou dit dan invloed hebben op de vruchtbaarheid?
    Morgen heb ik een follikel meting..kan het ook dan vragen...maar die jeuk he:)
    Ene kant wacht ik liever tot na me eisprong, denk alleen niet dat ik het volhoud...daarnaast is uberhaupt klussen niet eens zo prettig met dit.

Bah echt vervelend...ben benieuwd wat jullie zouden doen in deze situatie!

2. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.466
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Schimmelmedicatie heeft geen invloed op je vruchtbaarheid.
    Tijdens zwangerschappen mag het ook gewoon gebruikt worden.
    Ik heb het zelf ook een keer gehad en de ha zei gelijk: beter nu behandelen dan er mee door blijven lopen!

3. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Kan idd geen kwaad of of het idd prettig is om dan te klussen?... aaaaagh ik zou zeggen ga er voor whahaha wie weet;)
    Liefs Adorable

4. Tulli

Tulli Niet meer actief

Thanks voor de reactie's (zijn er niet zoveel;))
    Ik heb de ha gebeld en gevraagd om een middeltje wat de vruchtbaarheid niet schaad...zou t zo gevonden hebben als deze ronde al bij voorbaat mislukt is.
    Ze hebben navraag bij de apotheek gedaan en idd. de medicatie kan geen kwaad.

Dusss..vanavond toch verder gaan met ons klusschema,...en vanacht een vaginale zetpil zetten.

Topic mag gesloten worden

Deel Deze Pagina