Ja meiden, zoals jullie al zien ik ben vandaag al ver, veel te ver overtijd Heb maandag getest en was negatief Morgen ga ik naar de HA en doen ze een test voor me, ik hoop echt dat het zover mag zijn zodat we dan van de onzekerheid af kunnen zijn en heel gelukkig zullen zijn Ik snap niet hoe of waarom het nu ineens zoveel dagen overtijd ben en een nega- test had afgelopen maandag Ik zal het morgen vroeg wel weten rond half 9 denk ik. Duimen jullie voor me meiden Liefs winnie
Meiden hier ben ik dan de test was weer negatief bij de HA er zit ook weer heel veel bloed in mijn urine dat is misschien weer een nierontsteking in 3 maanden tijd Moest gelijk bloed laten prikken en urine af gaan geven in het ziekenhuis, als daar de zwangerschaps test weer negatief blijkt te zijn, ( wat ik natuurlijk niet hoop ) dan krijg ik een echo om te kijken of er een vruchtje zit Dus ff afw8 meiden tot ik de uitslag heb. Liefs winnie
He getsie nierontsteking! Daar zit je ook weer niet op te wachten. Hopelijk komt er een positieve ZWANGERSCHAPSuitslag meid! (en niet een positieve nierontstekingsuitslag natuurlijk!)
ja idd die nierontsteking heb ik in augustus ook al gehad voor 6 weken lang thuis gezeten te hebben en was toen ineens over en nu ineens weer terug dus wil zeker wel betere meerdere onderzoeken hebben liefs winnie
Daarvoor zitten we hier he! Om elkaar toch te steunen in klotedagen! (ook voor het leuke nieuws natuurlijk, maar zeker als het ff klote gaat) Dikke kus Joyce & Arjan
Dat is juist het fijne aan deze site Ik hoop dat ze me morgen of woesdag goed nieuws brengen. Dan heb ik de mooiste verjaardag ooit aanstaande zaterdag En ook mooiste jaar 2006 gingen we samenwonen en een wondertje maken en ........ Liefs winnie
Hoi hoi, Nou veel succes maar weer, ik hoop het beste voor je en de duimen draaien ook hier weer volop. Groetjes, Bibu !
OOk hier duimen wij mee, vind het heel vervelend voor je die nierontsteking. Veel uitrusten ik heb het zelf ook aan mij nieren gehad gelukkig nu niet meer. Vele drinken he. Veel liefs jennie72
He Winnie, We zitten nog teeds in hetzelfde schuitje meid. Zit ook al op dag 55 en ben ook vandaag bij HA geweest. Ga nu aan Primolut om ongie op te wekken. Hoop dat je geen nierontsteking hebt. Bij mij wilde ze geen echo of bloedtest doen, omdat ik al drie keer negatief had getest. Succes meid
Die nierontsteking heb ik zeker wel dat weet ik wel van de vorige keer nog Maar hoop gewoon dat ik eens zwanger mag zijn Ik zou wel eens iemand willen laten pedelen maar weet zo niet wie Weten jullie iemand meiden Liefs winnie