Hello all! Hoop dat iemand iets weet.. ik heb mijn eisprong gehad en als het goed is moet ik over 10 dagen ongesteld worden (hopelijk niet uiteraard) Ik heb sinds 3 dagen zo een misselijkheid en dag 1 en 2 ook alsof mijn darmen ongeveer iedere kant opgingen zo voelde het de hele tijd. Ik ben het meest misselijk in de ochtend en daarna zakt het weg. Maar heb sinds vandaag last van een zeurderige buikpijn en daarbij sinds 2 dagen ook echt wit slijmerig dikke afscheiding. hebben jullie dat wel is gehad en was het goed of slecht nieuws?
Bij mij leek het er zo erg op dat ik ongesteld zou gaan worden dat ik eerst niet eens aan testen dacht! Maar ieder mens is anders natuurlijk, de een voelt zich meteen zwanger en de ander helemaal niet.
geen witte afscheiding meer gehad. Wat ik wel heb is dat ik niet goed naar de wc kan en ook niet goed kan slapen. ik blijf misselijk en nu krijg ik ook jeuk aan mijn tepels.. Is iemand bekent met de test die je 4 dagen voor je nod kan doen?
jawel.. het kan wel (ik heb het ook gedaan) maar houd er rekening mee dat je helemaal gek wordt van een vage uitslag (ik dus wel) die zegt nml helemaal niks... Dus ik heb de tests weer verstopt en wacht wel even af Zelf ook misselijk enz.. Maarrrrrr dat kan net zo goed een virusje zijn.
Je kunt de testen van Kruidvat 2v5 proberen. Die kun je al 4 dagen voor je NOD gebruiken en anders de digitale test van CB. Ik testte met Kruidvat 2v5 ook 4 dagen voor NOD al positief.
dank jullie wel voor de reacties idd ik wordt ook gek van het wachten op testen. Ik ga zo wel naar de kruidvat slaat ie dik negatief uit dan laat ik het erbij!
Dat is logisch. Dat had ik ook, maar als er dan een licht streepje verschijnt is het niet meer eng haha. Succes meid.