Ik denk dat ik ongesteld ga worden. Ik heb een ontzettende rugpijn en ben echt zo chagrijnig als een konijn. Jullie zullen denken: wat moeten wij hiermee? Nou, niet veel uiteraard maar ik wil het even van me aftypen. Alles lijkt op het moment niet lekker te gaan. Ik ben begonnen met het tempen maar zelfs dat lukt me niet goed. Ik kan geen vaste tijd aanhouden om mijn temp op te nemen en ik word er dus wel een beetje gek van allemaal. Wat een rot lichaam zeg! ](*,) Sorry voor mijn geklaag maar ik wilde het eventjes kwijt. Groetjes lucky.
Precies hetzelfde als jij...mijn ongi is ook onderweg, moet morgen wel zo zijn, kan niet anders. Maar toch voel ik daar nu al traantjes om...maar dat hoort er nou eenmaal bij... En voor het tempen...mijn wekkertje gaat elke dag om 7 uur, ook in het weekend. Slaap ik daarna fijn weer verder. liefs kiki
:x Hier nog een! Bokchagerijnig en ik voel mijn ongi aankomen. Temperaturen gaat wel goed, alleen wil mijn temp. niet meer omhoog. Ik temp. inderdaad ook altijd om 7 uur, ook in het weekend. Van het ontpillen leek ik deze maand eindelijk geen last te hebben en mijn hubby was voor de verandering ook een keer thuis (off-shore). Ik moet nu nog 5 tot 7 dagen wachten op mijn NOD, maar weet bijna wel zeker dat het er morgen of overmorgen al is. Ik had nog zo gehoopt een rotjaar met goed nieuws af te sluiten! Zo dat is alweer een tweede klaagzang voor vandaag.
Gelukkig ben ik niet de enige, ik heb onregelmatige diensten en kan dus geen vast tijdstip tempen. Mijn man heeft mij net even gemasseerd en ik heb er nu even geen last meer van. Ik had ook gehoopt het jaar te kunnen afsluiten met een knaller, maar ja, het zit er niet in. Wij hebben ook een moeilijk jaar achter de rug. Dan gaan we maar voor ronde 8. Wat kan het toch lang duren allemaal. groetjes lucky.
Niemand klaagt hier hoor meiden! Gewoon je gevoel van je af typen, daar is dit forum toch voor? Voor jullie all een hele warme knuffel en keep the faith!