hallo meiden net een testje gedaan met predictor! mijn nod was afgelopen zaterdag! en er was een streep (beetje aan de lichte kant maar wel zichtbaar) dus zwanger!!! maar nu lees ik zulke slechte verhalen over deze test over meiden die er positief mee getest hadden maar toch niet zwanger waren dus nu weer een twijfel wat zijn jullie ervaringen? gr girly
Ik heb zelf altijd met clear blue getest. Deze heeft de afgelopen 10 x wel gelijk gehad, negatief. Hoe het met predictor zit dat weet ik niet, ik zou zeggen doe voor alle zekerheid nog even een testje. Als deze ook positief is dan weet je ook zeker dat predictor gelijk heeft.. Succes!
Geen ervaring met predictor, maar 3 dagen overtijd en een positest lijkt mij genoeg reden voor een (zachte) gefeliciteerd!
Nieuwe test doen met kruidvat!!!! Ik heb zelf geen ervaring met de predictor.... Sorry.... Heel veel succes ermee!
Als ik jou was zou ik idd een nieuwe test doen. Kzal voor je duimen dat ook op de nieuwe test een streepje te zien is
predictor geeft nog wel eens vals positief :x maar wie weet, nieuw testje doen! hopelijk gefeliciteerd
Inderdaad, even een testje doen van een ANDER merk. Er zijn hier vele negatieve verhalen te vinden van vrouwen over de Predictor. Iemands man is zelfs zwanger gebleken toen hij uit de gein zo'n Predictor had gebruikt en verder had iemand anders zwanger kraanwater (volgens Predictor). Er zijn ook vrouwen die wel goede ervaringen hebben met Predictor hoor, maar ik zou niet alleen van de Predictor uitgaan. Als een zwangerschapstest van een ander merk ook positief is, dan durf ik je pas te feliciteren!
Ik heb wel ervaring met deze testen en koop ze nooit meer (hoeft ook niet)... maar soms geven deze dus een vals positief maar ik zou gewoon van het kruitvat nog 1 doen.
ik ben benieuwd wat een andere test zeg. ik hoop dat predictor gelijk heeft! maar idd heb ik ook teveel negatieve verhalen over de predictor gehoord om die te vertrouwen
ik ga zo ff een testje bij de kruidvat halen of de clear blue! ben benieuwd! zal echt tegen vallen als ie negatief is!
Gefeliciteerd meis!! Geniet er lekker van! Had je trouwens net pb gestuurd over propranolol was al van een tijdje terug maar wie weet heb je er nog wat aan