Ik heb het nooit gehad en sinds 3 dagen merk ik (hoe goed ik me was/douche elke dag en deo gebruikt) merk ik dat mijn zweet echt gaat ruiken.. Vind dit erg genant...heeft dat te maken met hormonen? En hebben er meer meiden last van?
Ik merk wel dat ik echt veel meer zweet. Vooral bij m'n kont....mijn onderbroek is echt snel nat van 't zweet.... Maar het ruikt niet echt dus gelukkig merk ik het alleen zelf. Dus qua geur kan ik je helaas niet verder helpen.
Daar heb ik ook last van, komt echt van de hormonen. In de puberteit had ik dat ook. Wat bij mij helpt is de odorex dry deodorant. Deze zorgt ervoor dat je niet meer zweet onder je oksels, waardoor de penetrante zweetlucht niet meer tevoorschijn komt.
Ik heb het tussen ca. 4 en 14-16 weken behoorlijk gehad, de laatste tijd valt het mee en kan ik weer af met 1x per dag deo gebruiken. Op het hoogtepunt ervan durfde ik 's middags de deur niet ui zonder me eerst te wassen Ik neem aan dat het met hormonen te maken heeft want het was het ergste toen ik ook het meest misselijk en moe was.
Ik zweet ook meer dan voorheen. Maar buiten hormonen natuurlijk ook wel wat meer gewicht mee te nemen natuurlijk hihi
Ja, herkenbaar. Ik heb zweet van mezelf erg weinig, als ik een dag deodorant vergeet onder te doen, is dat geen probleem. Maar de laatste weken, zweet ik toch een stuk meer, nu heb ik soms zelfs de zweetplekken onder mijn oksels, vind dat zo genant.
ik heb dit ook heel erg! Ik zweet zowiezo al snel, maar nu ik zwanger ben stinkt het idd ook heel snel. Zelfs na het douchen als ik me afgedroogt had rook in het weer onder mijn oksel. Toen gaan googlen of ik ook odorex extra dry kon gebruiken. Volgnes mij kan dit geen kwaad, dus dit gebruik ik nu. Zelfs nu komen nog de zweetplekken er wel door, maar het stinkt gelukkig niet meer zo erg!
Volgensmij ruik ik gewoon veel en veel beter, maar mijn zweet of dat van een ander stinkt niet meer dan normaal hoor.