2 weken bloeden en lage hcg waarde

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door nansy87, 16 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nansy87

nansy87 Lid

15 apr 2011
    47
    0
    0
    drenthe
    hallo dames
    ik heb ook heel raar iets. ik ben 2 april ongesteld geworden de normale cyclus wat ik moest hebben duurt normaal 7 dagen dacht ik dat het minder wel dacht ik dat het de volgende dag wel over zou zijn niet dus kleine beetjes bloed nog vorige week dinsdag middag krampen niet normaal hielt niet meer op dus ik naar de een afspraak maken bij de dokter voor woensdag heb dinsdag een test gedaan ik dacht je weet maar nooit en ja hoor zwanger nog een test gedaan zelfde volgende dag s morgens ook een test gedaan nog steeds hetzelfde dokter geweest heeft ook test gedaan zwanger maar omdat ik al 2 week bloed was het niet goed gyn gebeld moest direkt komen bloedtest gedaan en dan naar de gyn inwendig ego gehad hij kon niks zien alles was goed de hcg waarde was te laag zei hij 615 en dat ik rekening moest houden met een miskraam pff maar ik moest vrijdag weer bloed prikken heb ik gedaan de asistent zei dat ie iets was gestegen maar niet veel dus moet nu maandag weer bloedprikken en ik bloed nog steeds heeft iemand dit ook mee gemaakt en denken jullie ook dat het een miskraam is wie ow wie kan me antwoord geven ben zoo onzeker groetjes nansy87

2. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    ik kan je helaas geen antw geven op het bloeden.
    en kan uit je verhaal helaas niet echt opmaken hoever je nu bent met je zwangerschap!

(in ander hcg topic heb ik ook antw gegeven)

mijn hcg was 82 op 18dagen na cryoterugplaatsing en volgens de arts was t niet hoog maar ruimvoldoende voor gezonde zwangerschap! dus ik vind 650 best netjes,..en helemaal omdat hij toch stijgt!! en stijgen is goed ;)

succes!!!!!

3. nansy87

nansy87 Lid

15 apr 2011
    47
    0
    0
    drenthe
    ik denk ongeveer 6 of 7 weken zwanger in het begin schreef ik het altijd op maar de laatste tijd deed ik dat niet meer ik had zo iets van het komt wel is dom ik weet het maar helaas is daar niks meer aan te doen ben we zien morgen wel spannende dag morgen maar bedankt dat je toch antwoord wil geven :) we wachen af meer kunnen we niet doen groetjes

4. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    De HCG-waarde moet bij een goede zwangerschap om de dag verdubbelen. En bij een bepaalde zwangerschapsduur hoort een bepaalde HCG-waarde. Dus aan de hoogte van de waarde kunnen ze vaak wel zien of het fout of goed zit. Als je waarde niet overeenkomt met je zwangerschapsduur en hij verdubbelt ook niet om de dag, dan is de kans heel erg groot dat het niet goed zit. Bloedverlies kan daar ook een aanwijzing voor zijn.

Als je 6-7 weken zwanger bent, zou je in principe een duidelijk vruchtje moeten zien, dooierzakje en vaak ook wel een hartslag. Zeker op een inwendige echo.

Succes!

5. nansy87

nansy87 Lid

15 apr 2011
    47
    0
    0
    drenthe
    ja maar ik zal dan wel weer een appart geval zijn haha
    nou ja even morgen afwachten dan weten we het denk ik zeker
    hopen we tenminste en anders gewoon door oefenen zit niks anders op zal morgen wel even hier schrijven hoe het is gegaan groetjes

6. nansy87

nansy87 Lid

15 apr 2011
    47
    0
    0
    drenthe
    nou heb uitslag gehad woensdag was het 615 en vrijdag 644 nu maandag 647 het stijgt wel maar niet veel moet morgenvroeg weer naar gyn kijken wat die er van zegt omdat ik ook nog steeds bloed maar ik denk ook dat het niet goed zit maar ja ik ben ook geen dokter maar weer afwachten morgen groetjes

Deel Deze Pagina