Zwanger of niet???

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Saskia85, 21 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia85

Saskia85 Nieuw lid

7 dec 2010
    2
    0
    0
    Ik heb gemiddeld een cyclus van 30 dagen.
    De eerste dag van mijn laatse cyclus was 29 april 2011.
    Dan zou ik dus 28 mei weer ongesteld moeten worden.
    Dit is echter niet gebeurd.
    We hebben toen op woensdag 1 juni een test gedaan van de Kruidvat. Niet zwanger. Daarna hebben we ook op zaterdag 04 juni een digitale zwangerschapstest gedaan van Clearblue. Deze gaf aan niet zwanger, maar op het stripje stonden wel 2 streepjes.

Vanaf zondag 05 juni had ik heel licht bloedverlies. Echter dit heeft twee weken geduurd. Dus ook niet echt een normale ongesteldheid, terwijl dit normaal wel zo is.

Sinds afgelopen zondag (19 juni) heb ik geen last meer van bloedverlies.
    Moet ik nou weer opnieuw testen, of misschien langs de huisarts gaan?

2. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.923
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Helaas zegt het tweede streepje op een digitale test niets.
    Ik zou idd nog een keer testen met kruitvat. Als deze negatief is acht ik de kans klein dat je zwanger bent, maar misschien is het toch goed om even contact op te nemen met de huisarts.
    Misschien niet voor een eventuele zwangerschap, maar je bent amper ongesteld geweest en dat is toch een beetje raar...

3. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Ik zou ook nog een keer testen en anders even langs de huisarts. De huisarts kan je bovendien doorsturen voor een bloedtest, waarin ze ook kunnen zien of je zwanger bent of niet.

4. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    2 weken licht bloedverlies is wel vreemd. Ik zou een afspraak maken bij de huisarts. Even checken kan geen kwaad.

En daarnaast zou ik het denk ik niet kunnen laten om nog eens te testen. Maar dan wel met een goedkope van de kruidvat ;)

5. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Spannend hoor.... ik duim voor je!

6. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Ik heb ook een keer twee weken bloedverlies gehad, maar dit was middenin mijn cyclus. Had toen een héél licht posi test, daarna niks meer. Dus hoe vervelend het ook is, misschien heeft er een bevruchting plaats gevonden, maar is het bij de innesteling mis gegaan of iets dergelijks.
    Succes en hopelijk weet je snel meer!

7. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Nou ik weet t nie hoor,misschien is je lichaam wel aan het ontpillen...

Deel Deze Pagina