Buikpijn, ovutesten blijven negatief, help!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door annabeth, 22 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Ik heb al twee dagen behoorlijke menstruatie-achtige buikpijn, zoals ik dat voor mijn engeltje elke maand had rond mijn eisprong. Ik zit nu in de 2e cyclus na mijn curettage (1e cyclus was pilcyclus), dus hoe alles precies met mijn lichaam gaat weet ik nu niet. Ik zit nu op de 11e dag van de cyclus, en ik gebruik al vanaf de eerste dag van deze cyclus ovutesten (omdat je 't na zoiets gewoon niet weet).... Ovutesten blijven negatief, soms wel een heel erg lichte streep (nauwelijks zichtbaar), maar niet altijd....

Verder (sorry voor de details) lijkt mijn BM nu wel hoger te liggen, wat zachter te worden en wat open te staan... CS was vanochtend eiwitachtig, maar vanmiddag was het weer eerder plakkerig.... :( HELLUP.... Kan het zijn dat mijn ovutests het gewoon niet doen?

2. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.923
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Ik denk dat je cyclus misschien nog niet helemaal op orde is na je curettage. Dit kan soms echt wel een paar maanden duren. Een licht streepje op je ovu-tst is heel normaal. de ene dag zie je die wel, de andere dag kan hij zomaar weer weg zijn. Dit zegt niets over een (naderende) eisprong.

Dag 11 van de cyclus is nog niet zo ver. Ik zou nog gewoon een weekje doortesten. Volgens mij niets om je zorgen over te maken.

3. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Je hebt gelijk; misschien is de cyclus nog niet weer op orde... Maar ik hoop zo dat het wel weer werkt. Want het lijkt me verschrikkelijk om straks de uitgerekende datum te zien verstrijken, geen baby in je armen te kunnen houden en ook niet zwanger te zijn. :(

4. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.923
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Ik kan me voorstellen dat je tegen die tijd het verlangen hebt uit te kunnen kijken naar iets positiefs. Hoop ook heel hard voor je dat dit gaat gebeuren!
    Helaas heeft het lichaam soms tijd nodig...

Deel Deze Pagina