Ik heb sinds vanmorgen wat gevoelige schaamlippen... nog niet echt jeuk maar het zou wel eens richting een schimmeltje kunnen gaan. Nou heb ik ook wat meer afscheiding en die is niet aldoor helemaal kleurloos. Vanmorgen een paar keer wat beige of heel lichtbruinig (omdat ik natuurlijk eerst een tijd echt bruin verlies en daarna nog wat drupjes rood heb gehad baal ik nu wel weer even dat het niet normaal is). Kan dit van een eventuele schimmelinfectie komen of is er toch ergens nog wat oud bloed te bekennen? Maandag op de echo was alles goed maar nu maak ik me toch weer een klein beetje zorgen
Hoi brigitte22, Het zou inderdaad een schimmel kunnen zijn, ga er even mee naar de huisarts. Een behandeling kan absoluut geen kwaad voor de zwangerschap. (geniet je wel....toch wel een gedoe met dat bloedverlies,he) liefs Imke
Ik zal even mijn huisarts bellen. Heb gebeld en mag vanmiddag om 14 uur even terugbellen..... Ja nou het genieten gaat met vlagen.... maandag helemaal happy na de echo maar dan krijg je nu toch weer een niet helemaal kleurloze afscheiding en dan denk je nee bah... Maar dat kan wel dat je afscheiding wat beige is bij een schimmel?
hoi brigitte22, Bij een schimmel kan je afscheiding wat verkleuren en het kan gaan ruiken. Je schaamlippen zijn gevoelig, jeuken, rood, geirriteerd. Geef bij je huisarts aan dat je ook regelmatig bloedverlies hebt gehad en of hij niet misschien een kweekje zou willen afnemen. Dan weet je zeker dat alles goed is en dat het bloedverlies puur van je gevoelige baarmoedermond is door de zwangerschap. Sterkte, Imke
Ik krijg zo een receptje voor een schimmelinfectie. Als dat na het weekend nog niet helpt dan ga ik even vragen of ze een kweekje willen doen... Mijn schaamlippen zijn inderdaad wat rood en gevoelig en geirriteerd. Mijn huisarts weet al van het bruine bloedverlies daar ben ik 2 weken geleden al even voor geweest. De verloskundige heeft maandag met de echo ook even gekeken en ze zag geen rare dingen in mijn baarmoeder..... waar zit je aan te denken dat het ook zou kunnen zijn?