nou vanochtend weer een test gedaan en tja ik denk dat ik wat zie maar je ziet t nauwelijk:S en mn temperatuur is nou 37.3 kan je temperatuur zo hoog zijn als je ongi moet worden?
Dan is het denk ik nog veel te vroeg om te testen je temp stijgt als je ei is geweest en moet dan de komende 14 dagen en langer hoog blijven als je zwanger bent
Denk inderdaad dat je net je ei hebt gehad dan. Temp je wel elke ochtend zelfde tijd en als je net wakker bent ?
lijkt me sterk dat het mn eisprong was want ik zit nu al op dag 44 en als het mn eisprong zou zijn dan zou ik pas rond 59 dagen ongi worden :S da zou wel vaag zijn, want mn cyclus was dit keer 42/43 dagen moet ook eerlijk zeggen dat ik niet elke dag getemperatuurd heb was er deze maand wat minder mee bezig namelijk maar weet wel dat mn temperatuur meestal rond de 36.4 was.mja morgen misschien maar weer testen?als ik morgen nog niet ongesteld ben.en ben vorig jaar oktober gestopt met de pil mn cyclussen zijn elke x rond de 43 dagen
Heb je een foto van de test die je vandaag gedaan hebt? Temperaturen daar heb ik geen ervaring mee maar ik ben wel erg benieuwd naar je test. Hoop het echt voor je meid!
Ik denk ook dat je wel erg kort een hoge temp hebt. en trouwens: mijn temp blijft hoog tot de eerste dagen van mijn ongi. Dan pas zakt ie. Eisprongen komen zelden op exact dezelfde dag, dus het zou kunnen dat je een laat ei hebt gekregen. ik zou nog een tijdje wachten en dan nog eens testen. Ik wens je natuurlijk heel hard een tweede streepje toe!
Inderdaad een ei kan altijd verschillend komen kan je geen touw aan vastknopen Ik had ook op verschillende dagen mijn ei maar dit bleek later door pcos te komen Hoop voor jou dat je straks een mooi testje hebt in ieder geval !! Zal wel een paar dagen ermee wachten want vind 3 dagen echt kort met een hoge temp
Dit is de foto maar op de foto zie je hem niet echt volgens mij,maar moet zeggen toen ik van mn dochtertje posi teste moest ik eerst ook goed luren mja ff wachten dan maar is moeilijk haha
Hallo dames, Wat spannend allemaal zeg. Ook ik ben overtijd, heb 1 test gedaan en deze was negatief. Maar ik heb inmiddels zulke verschillende verhalen gelezen. O.a. van iemand die pas na 3 weken overtijd positief testte, sommigen die voor de NOD al positief testen. Er is gewoon geen pijl op te trekken. Ik heb altijd een vaste cyclus en voel de eisprong altijd overduidelijk. Echter heb ik 'm deze maand niet gevoeld en ben ik nu dus voor het eerst overtijd. Ik denk dat we van het weekend nog eens gaan testen als het nog steeds niet zover is. Ik gebruik overigens de testen van Sensitest en ben sinds september 2010 gestopt met de pil. Succes voor degenen die nog steeds geen zekerheid hebben!