Zwanger door voorvocht?/ innestelpijn? HELP

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Pip24, 16 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pip24

Pip24 Lid

16 okt 2011
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Dames,

Ik zou graag jullie advies willen hebben.
    27 september ben ik voor het laatst ongesteld geweest. en heb op de dag voor en de dag van de eisprong onbeschermde seks gehad. Mijn vriend is 'voor het zingen de kerk uit gegaan' haha..
    We hebben op dit moment een prachtige dochter van 3 en een tweede is zeker welkom alleen hebben we nog niet besloten om serieus aan de slag te gaan. Daarom ook gekozen om het wel onveilig te doen maar niet in mij klaar te komen.

Ik heb na berekeningen op internet als het goed is vandaag mijn mogelijke innesteling. Heb al 2 dagen links last onder in mijn buik. Zeurende pijn.
    Ik vraag me af of er iemand is die ervaring heeft met zwanger worden van alleen voorvocht en of dit uberhaupt wel mogelijik is.
    En bij mijn vorige zwangerschap heb ik ook een soort gelijke pijn gehad onder in mijn buik.
    Allen ben ik er misschien nu iets te veel mee bezig dat ik iets voel en dat het misschien schijn is.

Graag zou ik jullie advies en tips willen.

Liefs

2. jup

jup Actief lid

10 aug 2011
    310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet het niet uit ervaring, maar er wordt wel altijd voor gewaarschuwd dat je van voorvocht ook zwanger kunt raken. En je zat wel precies op de vruchtbaarste dagen, dus er lijkt me een redelijke kans. Ik zou er rekening mee houden dat het raak kan zijn...
    Sterkte met afwachten!

Deel Deze Pagina