Hallo allemaal, ik weet het niet meer ik moet afgelopen dinsdag ongesteld worden, ben het vandaag nog niet. Ik heb twee keer getest woensdag ochtend en donderdagavond (tja ongeduldig he) allebei negatief. Wanneer kan ik nu weer testen ik heb niet het idee dat ik ongesteld moet worden, normaal voelde ik dat van tevoren goed aankomen. Wat moet ik doen ik voel me raar maar ik denk dat het tussen mijn oren zit omdat ik zoooooooooo graag zwanger wil zijn. Dit is trouwens mijn eerste poging. Groeten Yvonne
Dan kan het heel goed dat het wat langer duurt om ongesteld te worden. Je lichaam moet alles nu weer zelf doen. In principe ben je niet overtijd aangezien je niet weet wat je lichaam gaat doen. MIjn advies: afwachten tot je ongesteld word. Mijn eerste keer duurde 36 dagen tot het kwam, bij sommige zelfs een aantal maanden. succes!
Ik ben pas ook voor de eerste keer ongi geworden... ik was zelf ook uitgegaan van 28 dagen de eerste keer...maar pas na 8 dagen overtijd te zijn geweest werd ik ongi... Dus meid die eerste ronde is maar even afwachten... het kan zijn dat je eitje later is geweest en dat je dus ook later ongi wordt. Trouwens ik voelde mijn ongi ook helemaal niet aankomen... hij was erop eens.. dus je hoeft niet altijd iets te voelen! in ieder geval succes! Groetjes jollie
hallo, in augustus 06 ben ik gestopt met de pil en in oktober had ik symptonen (misselijk ed). dat was mijn eerste maand zonder de pil, ik hoopte dat het direct raak zou zijn. dag na mn nod getest, helaas negatief, 2 dagen later werd ik alsnog ongi. maand die volgde geen klachten/symptonen meer, maar gewoon zoals ik gewend was ongi klachten voor mn ongi en netjes werd ik dus ook ongi. de klachten die ik in oktober had, waren blijkbaar dus ontpilverschijnselen. gelukkig is het allemaal goed gekomen zoals je ziet, en raak jij ook op den duur gelukkig zwanger. succes!
ja ik ben erachter gekomen, weer negatief getest ( tja toch weer ongeduldig) en nu wacht ik idd gewoon netjes tot ik ongi moet worden, maar blijft balen want wachten duurt gigantisch lang! bedankt voor de zeer nuttige reacties.