Hallo allemaal, Ik ben nog niet zo actief geweest op het forum.. Ik probeer al enige tijd zwanger te worden. Verscheidene ingrepen gehad ivm endometriose. Zo ook twee maanden geleden. Ik ben nu drie dagen overtijd, maar heb gisteren een lichte bloeding gehad. Had een o.b gebruikt, maar toen ik die eruit haalde, was hij helemaal schoon 8-[ Ik durf het niet te hopen, maar zou ik dan toch zwanger kunnen zijn? Ik heb wel continu het gevoel dat mijn ongie eraan zit te komen. Pijn in mijn buik.. Wil eigenlijk niet testen, omdat de teleurstelling wederom zo groot zou zijn.. Wat zou jij doen?
Julllie hebben gelijk hoor. Ik moet niet zo zitten miepen. Als ik morgen mijn ongie nog niet heb ga ik testen.. Dank jullie wel voor het duimen! Hoop zo dat het dit keer raak is! Jullie ook veel succes!
Beste Kit, Ik weet niet precies hoeveel dagen je overtijd bent? Maar als het kan inderdaad ook maar meteen gaan testen! Ik hoop het voor je! Toi Toi! Groetjes, SoSweet
Dank je wel SoSweet Drie daagjes nu. Die "bloeding" had ik gisteren.. Morgen ga ik testen! Te spannend Jij 12 weken nu? Leuk! Gefeliciteerd hoor \/ Ik hoop dat ik binnenkort hetelfde kan zeggen
niet om je valse hoop te geven, maar ik had ook voor m'n nod bruin/rood bloed verlies en kijk eens naar m'n banner! heb je symptomen? gewoon testen, wie weet...! succes!
had je veel rood verlies marie? ik vraag dit omdat ikzelf 4 dagen te vroeg een beetje rood verlies had (duurde 1 dag) en daarna van dat bruine prut. en 1 dag voor dat rode bloed een veeg velrose verlies. ik heb nog niet getest. vorige maand wel en (zie mijn album) toen verloor ik 1 drup rood bloed en daarna een beetje bruin. ik heb de ha al gebeld en die zegt wacht het maar even af. en kit mijn duimen draaien voor jou. liefs sandra.
Hallo allemaal, Ik heb zaterdag getest. Helaas, niet zwanger Heb nog steeds mijn ongie niet gehad, dus ook fijn onregelmatig. Op naar de 12e ronde dan maar! Dank jullie wel voor de support X