Verwarrend geen klassieke symptomen

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Rosa1, 17 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosa1

Rosa1 Nieuw lid

17 feb 2007
    3
    0
    0
    Dag allemaal, ik ben nieuw op deze site en misschien heb ik het antwoord op mijn vraag gemist. Ik ben nu ongeveer 7-10 dagen overtijd maar heb geen van de symptomen die genoemd worden. Omdat ik een erg onregelmatige cyclus heb (25-32 dagen) weet ik niet goed hoe /wat te denken. Wat ik wel heb is een raar gevoel in mijn buik ter hoogte van mijn middenrif, soms is het een druk dan weet een spierpijnachtig gevoel. Ik heb veel last van winderigheid, moet veel plassen en heb een opgeblazen gevoel in mijn buik.

Omdat we al een tijdje proberen zwanger te raken heb ik een test gedaan en deze was negatief. Daarna heb ik een clearblue test gedaan (ik dacht...misschien is een huismerk toch niet zo goed) en die was ook negatief. De conclusie die ik trek is dat ik niet zwanger ben, maar wat is het dan? Naar de huisarts gaan vind ik weer zo'n grote stap, maar misschien moet ik dat na het weekend wel doen.... ben erg in de war (hoop kost energie) en stel meningen en ideeen absoluut op prijs!

2. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

hoi rosa, hoelang ben je van de pil af? Als dat nog niet zo lang is kan het daardoor komen dat je cyclus wat in de war is.

sommige vrouwen testen later positief, dus dat is ook een mogelijkheid.

ennuh als jij er last van hebt dus die pijn in je middenrif dan moet je vooral de HA bellen die is er voor dat soort dingen. en je betaald er ook duur geld voor ;)

maarre pijn in je middenrif heb ik nooit eerder gehoord als symptoom.

succes ermee, ennuh misschien over een paar dagen nogmaals testen, HCG verdubbeld zich in de 2 a 3 dagen.

3. Rosa1

Rosa1 Nieuw lid

17 feb 2007
    3
    0
    0
    Hi Angela, ben ruim een jaar geleden gestopt..maar je kan het niet dwingen he. Het is vooral de onzekerheid. Maandag de HA staat absoluut op de planning.

4. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

ik heb een keer een periode van twee weken overtijd gehad, kreeg daarna een ontzettende bloeding. volgens mijn HA was dit een cyste die geknapt zou zijn. een jaar van de pil af en steeds een regelmatige cyclus is opzich een goed teken. Vraag anders een bloedtest bij de HA

succes bij de dokter. en ik hoop dat je snel zwanger bent.

Deel Deze Pagina