hoi meiden Wij zijn zins oktober 2011 bezig voor een brusje. Van de eerste was ik direct zwanger, toen ik stopte met de pil, had een een onregelmatige cyclus.. eerste cyclus 22 tweede cyclus 46 derde cyclus 60 dagen (afgebroken door Duphaston te gebruiken) In mijn derde cyclus was er bij de Gynaecoloog een vochtblaasje gevonden op mijn eileider, dit was een voor stadium van PCO symdroom. gelukkig heb ik in mijn vierde cyclus, wel een eisprong gehad en is het vochtblaasje verdwenen.. door middel van ovulatie testen heb ik mijn eisprong gevonden, en hoopte natuurlijk dat het deze keer direct raak zou zijn, we hadden dus op de dag van mijn positieve test geklust. maar nu zit ik op dag 11 na mijn eisprong dus nog 3 dagen voor nod. Nu heb ik last van veel slijm verlies en ook wat bruin bloed, dus vrees dat ik toch ongesteld word deze keer. kan er ook niks over vinden op het internet, het zou toch geen innesteling meer kunnen zijn toch???
Ik weet het niet,zou zeggen wacht even rustig af...(ik weet hoe makkelijk dat klinkt maar het is echt zo ) Succes!! en we duimen!
Mss toch een late innesteling?? Ik heb het namelijk wel al vaker gelezen hier op het forum dat dame's een late innesteling hadden en dus ook pas na 2wk overtijd positief testen! Heb er zelf (gelukkig) geen ervaring mee, je wordt er zo onzeker van he!! succes!!
Je word er zeker onzeker van, ook bang dat het de volgende ronde weer niet lukt om een eisprong te krijgen maakt het extra vervelend, als het een ongesteldheid zou zijn.
Zeg nooit nooit... Een innesteling mag tot 14 dagen na de eisprong duren (corrigeer me als ik het niet goed heb dames!), Maar iig: ik heb bij alle 4 mijn kinders pas 'innestel' bloed gehad in de 5e en 6e week. Volgens de gyn was het dan aan het door nestelen zeg maar. Ik hoop hier heel hard mee voor je! Duim duim duim
Het is niet gelukt deze ronde,we gaan op naar ronde 4 Ik vind het heel spannend,en hoop dat ik deze ronde een eisprong krijg,anders moeten we opnieuw weer naar de gynaecoloog