Lieve allemaal, ik lees hier al een tijdje mee, maar dit is de eerste keer dat ik een onderwerp begin. Geen idee of ik hier goed zit, maar door onzekerheid weet ik even niet goed meer wat ik moet doen. wat is het geval: al een paar weken voel ik me behoorlijk zwanger met alle zwangerschapsverschijnselen maar het was eerst veels te vroeg om te testen. Ik deed het toch en inderdaad telkens een negatieve test. 8 dagen geleden was mijn NOD. En ook toen en daarna waren de testen negatief. Had wel indroogstreepjes van KV test of verdwijnende streepjes van etos testen (heel raar, er kwam een streepje en binnen de minuut was ie weer weg) maar over het algemeen gewoon negatieve testen. Afgelopen woensdag werd ik ongesteld maar dat is nu al weer over, terwijl ik normaal gezien een dikke week ongesteld ben. En die twee dagen ongesteldheid was er niet veel bloedverlies. Aangezien ik gisteravond een behoorlijke opgezette buik had, heb ik vandaag toch maar weer een test gehaald. En ineens zie ik een hele lichte streep (clearblue test waar er een plusje moet verschijnen). Mijn man zag de streep ook, dus het was niet mijn hoop om een streep te zien, dat ik een streep zag terwijl hij er niet zat. Ben ik nu zwanger? of niet? Toch raar om ongesteld te worden en toch zwanger te zijn? En het streepje is heel licht, bij 8 dagen "overtijd" zou de streep nu veel duidelijker moeten zijn? Morgen ga ik sowieso weer testen en volgende week bel ik de huisarts of verloskundige (als de test morgen weer positief is). Maar ik vroeg me af wat jullie hierover denken.
Gebruik anders een digitale, daar kan geen twijfel over mogelijk zijn. Het kan alle kanten op. Het kan een vals positieve utislag zijn, het kan een positieve uitslag zijn maar dat het helaas niet goed gaat, het kan een late innesteling zijn ga zo maar door. Ik zou morgen een digitale test doen en bij twijfel even de HA bellen. Heel erg veel succes!
Hallo ik heb een vraagje, ik heb net een test gedaan voor dat ik hem deed zag ik geen voordruk lijntje tijdens het doorlopen van de test zag ik een witte streep komen net zo dik als het controlevenster alleen die in het controle venster is paars roze. nu staat er in de beschrijving :de lijnen kunnen variƫren in kleursensiteit zelfs als 1 daarvan erg licht is.. betekend dit nu dus dat ik zwanger ben ??
Hallo, Ik had het ook afgelopen maand voelde vanalles maar negatief testen heel licht een men gehad. Ik weet niet Hoelang je al gestopt bent met de pil ? Maar bij mij was het echt ontpillen nog Ik zou ook idd zo als al gezegt werd een digitale test doen Heel veel suc6