Verdrietig

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door SandraB, 23 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SandraB

SandraB Actief lid

8 sep 2006
    359
    0
    0
    Potverdorie voel me zo verdrietig :cry:
    Het lijkt wel of iedereen zwanger kan worden behalve wij...
    Vandaag weer ongesteld geworden en het nieuws gekregen dat een kennis van ons 7 weken zwanger is. Heel leuk voor hun, maar ik kan echt ff niet blij doen hoor...

Ik weet dat 8 maanden bezig zijn nog niet lang is, maar het voelt wel als 8 jaar...

Sorry moest het ff kwijt...

2. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Heel begrijpelijk toch dat het soms ff teveel wordt.
    Dikke troostknuffel!

3. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Hey meid,

He, wat vervelendvoor jou / jullie. Ik kan me best voorstellen dat je het na 8 rondes ff niet meer zien zitten (ongeacht hoelang een ander ermee bezig is, zo voel jij je nu eenmaal) en helemaal als iedereen in je omgeving zwanger lijkt te zijn.

helaas kan ik niks voor je doen, maar ik wilde je even heel veel sterkte wensen, ik hoop dat je op een dag (die hopelijk heel snel komt) in verwachting mag zijn van jullie kleine wondertje!

Liefs,

Fem

4. mommy to be

mommy to be Bekend lid

4 dec 2006
    549
    0
    0
    hey sandra
    ook hier eentje die al in ronde 7 zit en ook ik heb de afgelopen 10 dagen van 3 kennissen en vriendinnen te horen gekregen dat ze zwanger zijn.
    dus ik begrijp je gevoel
    ik baal dus gewoon ff met je mee .
    maar niet te lang bij de pakken neerzitten meid voor je het weet zijn we zwanger! ik ga heel hard duimen voor je
    hele dikke kuzz

5. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ik zit in ronde 14 dus jah
    en mij n cyclus zit normaal op ronde 28 en vorige maand op 33 en nu zit ik op dag 35 en nbog niet ongesteld en ook niet zwanger.
    dus jah 14 maanden is nog langer

6. Bibu

Bibu Fanatiek lid

18 nov 2006
    1.496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Hoi hoi,

Balen dat je weer ongesteld geworden bent, ik stuur je een hele dikke en lieve knuffel !

Liefs, Bibu !

7. SandraB

SandraB Actief lid

8 sep 2006
    359
    0
    0
    Bedankt voor jullie lieve woorden en knuffels...

8. jettje

jettje Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.541
    0
    0
    zv-er
    Hoi Sandra,
    Weet net als de meeste meiden hier precies hoe je je voelt.
    Ben nog niet zolang bezig maar toch. Heb laast te horen gekregen dat me vriendin, nicht, en kennis zwanger zijn :( En dan nog te horen krijgen van 1tje ben pas 1 maand gestopt met de pil en meteen raak. En ik wilde niet meteen zwanger zijn maarja nu het toch zo is moet het maar. Grrrrr :evil: daar maakte ik me even boos om. Als je stopt met de pil weet je toch dat je zwanger kan worden of niet dan!
    Maar meid we gaan gewoon door en onze dag komt ook. Ik blijf positief!
    Een dikke knuffel voor je en ook voor de andere meiden die bezig zijn O:)

Liefs Jetje

9. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen

10. Muisje1981

Muisje1981 Actief lid

26 dec 2006
    254
    0
    0
    Ik weet dat het heel moeilijk is om te doen "alsof" je blij bent voor iemand die zwanger is. Maar wat meot je anders je moet je erbij neerleggen jou tijd komt wel hoor. Geduld is een schone zaak.........

11. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Ook vanuit Schijndelcity even een dikke cyber Knuffel...

12. SandraB

SandraB Actief lid

8 sep 2006
    359
    0
    0
    Ik heb me er heus wel bij neergelegd en ik weet wel dat onze tijd komt, maar soms valt het ff niet mee...

Bedankt meiden!

13. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Dit maakt haar verdriet niet minder bengeltje. Ook met 8 maanden kun je er vreselijk verdrietig om worden. jou en haar wens zijn net zo groot. Ik kan ook wel gaan roepen dat ik ronde 20 in ga en dat dat weer meer als jou is? maakt dat mijn wens groter dan die van jou? nee toch?

Sorry je zal het vast niet slecht bedoelen.

14. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    :oops: :oops: neeee is ook niet slecht bedoelt :oops: :oops:
    sorry als dat wel zo overkomt.

15. san78

san78 Fanatiek lid

14 mrt 2006
    1.172
    0
    0
    assen
    sandraB ik ken het. het is best moeilijk als je hoort dat er iemand om je heen zwanger raakt. wij zijn al langer dan een jaar bezig en in januari zijn er 3 mensen bevallen die ik goed ken. zelfs 2 personen op dezelfde dag bevallen. en er zijn alweer een paar andere personen die ik ken zwanger. ik denk maar zo onze tijd komt nog wel. en jullie tijd komt ook wel.

hier een dikke knufffffff.

liefs sandra.

16. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik ken het gevoel meid.
    het is toch weer een teleurstelling.
    de 1 is zo zwanger en tja wij doen er wat langer over.
    nu was ik aan de ene kant wel blij dat ik ongi was geworden , klinkt misschien raar, maar nu kunnen ze goed kijken bij ons waar het aan ligt (wij zitten sinds pas in de mmm)

heel veel sterkte en hopelijk is het snel raak voor jullie

liefs sonja

17. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Ik kan me je gevoel wel voorstellen, rot als het bij een ander wel lukt maar wie zegt dat hun ook niet al jaren aan het klussen waren. De meeste mensen zeggen je dat niet als ze je komen vertellen dat ze zwanger zijn.

Een paar daagjes gezond jaloers zijn is niet erg maar laat je er niet door leiden. Ga volle moed en positief de volgende ronde in, ik ben er heilig van overtuigd dat je dat veel verder brengt.

18. anoul26

anoul26 Fanatiek lid

11 feb 2007
    1.008
    0
    36
    Hoorn
    Wij zijn erg beginnend, ronde 4 maar ik kan mij jouw verdriet erg goed voorstellen. Je wilt het zo graag en bent misschien wel jaloers omdat het de anderen gegund is en jij het gevoel hebt dat het aan je voorbij gaat. Ik voel op het moment dat ik ongesteld wordt ook even een teleurstelling. Met de gedachte dat het bij ons ook wel een tijd kan duren voordat het raak is, zijn we alvast allemaal leuke dingen gaan plannen. De weekenden zitten goed vol en ook staan er al meerdere vakanties in de agenda. Tot volgend jaar voldoende afleiding!

19. Jipperke

Jipperke Lid

21 nov 2006
    79
    0
    0
    Het steunt mij ook dat ik niet de enige ben!
    We zitten nu in ronde 7 en iedereen om ons heen lijkt wel zwanger te worden door alleen maar naar hun man te kíjken! :( :x

20. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

meiden ik herken jullie gevoel heel erg en het is fijn om dit op deze manier ff van je af te schrijven, want het is echt een super rot gevoel en idd iedereen om je heen lijkt binnen een poep en een scheet zwanger te raken behalve jijzelf, hier was dit ook het geval hoor en dan was ik zwanger krijg ik een miskraam.... gelukkig ben ik alsnog zwanger geraakt ook wel weer hetzelfde aantal cyclussen geduurd hoor :( maargoed. het is nu ff niet anders.

voor iedereen hier ik hoop heel hard voor jullie dat jullie toch zwanger mogen raken. en gezonde kindjes ter wereld mogen brengen heeel veel succes

gr saskia

Deel Deze Pagina