hoi ik heb een vraag ben nu bijna 2weken overtijd maar heb test gedaan en was negatief heb vanmorgen een echo gehad maar was niks te zien,ze zeiden het kan zijn dat er nog niks te zien is omdat het nog te vroeg is maar ja heeft iemand dat van jullie wel eens gehad (word er gek van ) hoe kan anders dat mn menstruatie er nog niet is? groetjes
ik weet niet hoelang je met de pil bent gestopt, maar mischien ben je aan het ontpillen ? Anders een bloedtestje aanvragen bij de HA
sneller weet ik niet. lijkt me niet. Wel kunnen ze het dan goed onderzoeken. Anders nog even afwachten en mischien nog een testje er tegen aan gooien. Hoe lang ben je gestopt met de pil? Waanschijnlijk is je cyclus nog niet op orde...
nou ik ben pas 2weken gestopt met de pil toen ik merkte dat de menstruatie niet kwam ben dus niet begonnen meer na de stopweek maar ik ben vorig jaar ook door de pil zwange geraakt maar de test gaf toen pas wat aan toen ik ongeveer 7weken was en heb toen uiteindelijk een miskraam gehad. en vind het best wel weer eng ik merk wel dat er dingen zijn veranderd ben veel moe heb last van harde ontlasting en heb vaak een raar gevoel in mn onderbuik
gelijk een echo? Dan hebben ze toch ook wel een bloedtest eerst kunnen doen? Nouja meis, succes iig! ffies afwachten dus
Dan zal ik het nog even afwachten hoe moeilijk dat ook is... en dan over een weekje weer testen als je dan nog niet ongie bent geworden... Als je het niet vertrouwd naar de HA. Maar zoals Natasja al zei, zouden ze bij 6 weken zwangerschap wel wat moeten zien op de echo. Ik heb een echo gehad met 5.5 weken en er was al een vruchtje te zien met hartactie! Wens je veel sucses
ja heb een echo gehad heb ik aangevraagt en hoopte op meer duidelijkheid maar helaas weet nog weinig nu ze hebben ook een srijkje afgenomen voor baarmoederhals kanker maar duurt 4weken vvoor de uitslag?zou dit ook er mee te maken kunnen hebben
weten jullie al vanaf wanneer je wat kan zien? ik ben al een week te vroeg gestopt met de pil (kan dit mee tellen?) omdat ik dacht dat ik zwanger was
Je moet tellen vanaf de dag dat je echt bloed had, dat is je 1e ongi dag, vanuit daar reken je tot nu en zoveel weken/dagen ben je zwanger
huh dat snap ik even niet ben helemaal niet ongie geweest dus hoe reken je dan? vanaf de dag dat je eigenlijk moest stoppen met de pil? of gewoon vanaf de dag dat ik ben gestopt al was het een week te vroeg?heb dus maar 2weken pil geslikt
Misschien dat je normale cyclus nog op gang moet komen. En anders zou je even aan de Ha kunnen vragen of je een bloedtest kan doen.
@ patricia Je moet rekenen vanaf de eerste dag dat je voor het laatst ongesteld bent geworden. Dus in jouw geval toen je nog de pil gebruikte. De dag in de laatste stopweek dat je ongesteld werd is de eerste dag van je zwangerschap.
normaal gesproken reken je vanaf je laatste ongesteldheid namelijk, dus die van vorige maand... en niet wat je de afgelopen dagen moest hebben. aangezien je eisprong een ongv een week na je laatste ongi dag is geweest en je dan bevrucht bent geraakt, het kan niet vlakvoor je nieuwe ongi zijn geweest oid, dus daarom reken je zo. hoop dat ik het een beetje goed het opgeschreven, anders meiden vul me ff aan
Denk dat het toch even afwachten is op de uitslag.De pil kan hele cyclussen door de war brengen,want soms sla je dan gewoon een maandje over.Zou gewoon dan van een negatieve test uitgaan en mocht het raak zijn,dan is dat natuurlijk mooi meegenomen.Het is moeilijk te zeggen zo.