Hallo allemaal, Ik wil graag jullie mening horen over mijn situatie. Ik ben anderhalve maand geleden gestopt met de pil. Na mijn laatste pil werd ik een week later "ongesteld". Daarna werd ik na 30 dagen echt ongesteld. In die maand voelde ik heel erg mijn eisprong (een felle steek links) maar voor de rest verder geen klachten/pijntjes. Nu zou ik 4/5 dagen geleden mijn eisprong moeten hebben maar ik heb niet zo'n felle steek gevoeld als ervoor. Ik heb nu alleen wel sinds 7 dagen heel erg last van mijn borsten, doen ontzettend pijn vooral als ik 's avonds in bed lig. Ze zijn ook groter. Daarnaast heb ik een soort ongesteldheid gevoel in mijn buik en ben ik erg moe, lig 's avonds na een dag werken al om half 10 in bed. Sinds ik gestopt ben met de pil heb ik wel een paar keer seks gehad (halverwege deden we pas een condoom om dus hij is wel zonder condoom steeds in mij geweest). Mijn vraag is, kan je pas later klachten krijgen na het stoppen van de pil? Ik moet volgende week ongesteld worden maar was benieuwd of er meerdere vrouwen waren die in het begin geen klachten hadden na het stoppen van de pil en later opeens wel klachten kregen. Ps: mocht ik wel zwanger zijn dan is het meer dan welkom
hey smurfje, ik heb zowat hetzelfde voor gestopt met de pil 14 dagen later men eisprong gevoeld ik had echt pijn die avond kon amper op men benen staan van die steken aan linkerkant.. ik heb men menstruatie mooi 14 dagen na eisprong gekregen en die heeft dan 4 dagen geduurt op de 11e dag had ik weer een eisprong ik voelde hem ook niet echt.. een beetje pijn in men rechterlies en dat was het.. maar ik had smaandags een echo door verandering van medicatie etc en ja op de inwendige echo was te zien dat ik die weekend een eisprong heb gehad dus hij was vroeger dan de maand ervoor.. ik zit nu ongeveer 5 dagen voor men nod en ik zit ook al namelijk een week met een ongigevoel.. ik ben al 4 dagen niet naat de grote toilet geweest voel me echt ellendig en opgeblazen.. ik weet niet of dat allemaal te maken heeft met ontpillen maar ik denk wel dat ons lichaam moet wennen dat het nu hormoonvrij is zeg maar.. laten we hopen dat we allemaal snel een positieve test hebben.. veel succes alvast grtjs kelly
Hoi Kelly, Bedankt voor je berichtje! Ik hoop ook dat we snel een positieve test krijgen . Ik begin steeds meer "klachten" te krijgen, heel erg krampen in mijn onderbuik alsof ik ongesteld moet worden maar dat is pas over 7 dagen! Helaas zijn de klachten bij het ontpillen, ongesteld worden, eisprong krijgen, zwanger zijn allemaal een beetje hetzelfde.....We zullen moeten wachten tot de NOD vrees ik! Succes! Groetjes, Smurfje