Pijn in rug en buik

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door deb1, 16 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deb1

deb1 Actief lid

28 nov 2006
    256
    0
    0
    Goedemiddag,

wilde weer even een vraagje stellen. Heb een aantal dagen behoorlijke last van mijn rug. Alsof ik mijn periode heb. Tevens onder in mijn buik als ik '-s morgens voor het eerst naar het toilet moet. doet het echt heel erg pijn onderin als ik weer opsta. net of mijn baarmoeder weer ruimte krijgt en zich even lekker uitrekt. En als laatste kleine gemene steekjes in mijn liezen en mijn schaambeen. Heeft dit allemaal te maken met de groei van mijn baarmoeder. Heb dit namelijk nog niet eerder geveold.

ik ben tot nu toe pas 1 kilo aangekomen. vind dit zelf vrij weinig. Eet normaal.
    Ontbijt Yoghurt of Brinta
    tussendoor Evergreen of koekje
    Lunch 3 a 4 boterhammen 2 stuks fruit
    tussendoor koekje of iets anders lekkers
    's-avonds avond eten.
    en verder op de avond niks meer. Moet toch voldoende zijn lijkt me.

Ik hoor graag van jullie

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Deb1,

laat je urine in ieder geval binnenkort nakijken op een blaasontsteking. Daar kun je de pijntjes die je beschrijft vandaan komen namelijk. Maar ook zonder een blaasontsteking kunnen die pijnen voorkomen. Zijn inderdaad steeds je bandendie meerekken. Op het ene moment in de zwangerschap kun je er ook meer last van hebben dan op het andere moment. Kan geen kwaad,
    Verder eet je inderdaad prima. Ook geen zorgen maken over dat je pas een kilo bent aangekomen. Je kleintje pakt wat ie nodig heeft en groeit gewoon. Je zult zien dat je straks ineens wat meer zult aankomen en dan weer even wat minder, etc. Aankomen in de zwangerschap doet iedereen op zijn eigen manier en in zijn eigen hoeveelheid zal ik maar zeggen.

Groetjes Brigitte

3. deb1

deb1 Actief lid

28 nov 2006
    256
    0
    0
    bedankt voor je antwoord. ik vind het ook eigenlijk niet zo erg hoor dat het pas een kilootje is. wel prettig voor als de bevalling achter de rug is.

Ik was inderdaad al van plan om mijn urine te laten testen en dat ga ik dan ook maandag laten doen.

Deel Deze Pagina