Hallo allemaal, Een tijdje terug heb ik hier eerder geschreven, ik voelde me al tijden zwanger en heb zelfs een echo gehad. Maar dat bleek dus mijn lijf te zijn die me voor de gek hield. Mijn vriend en ik zijn nog niet bezig met uitreken en temperaturen en al die dingen, maar we klussen wel rustig door zonder condoom of andere voor behoedsmiddelen. Maar nu ben ik nog niet zo heel erg thuis in alle verschijnselen en dingen dus had ik een vraag. Ik denk niet dat ik al zwanger ben, deze keer Maar sinds een paar dagen heb ik een soort van witte vlokken in mijn urine (sorry beetje viezig verhaal) en dat heb ik eigenlijk nog niet eerder gezien. Weet een van jullie wat dit zou kunnen zijn? Ben gewoon beneiuwd wat t is omdat ik het dus niet ken van mezelf liefs catje
Ik heb het wel eens voorbij zien komen als een zwangerschapssymptoom, maar helaas kan het ook een blaasontsteking betekenen. Toch even urine laten checken voor de zekerheid. Succes met zwanger worden
Ik ben zwanger en heb dat ook! Het zijn maar hele kleine vlokjes en zie ze alleen als ik een test wil doen en dus heb geplast in een urinecontainer. Jaja, ik doe nog af en goe een testje voor alle zekerheid en die tweede streep is zo fijn! Succes! Groetjes, Linda
Thnx allemaal voor jullie antwoorden. Dinsdag maar eerst eens huisarts bellen voor blaasontsteking en alle andere mogelijke dingen. Testen kan ik over iets meer dan een week. Maar heb niet t idee dat ik zwanger ben. Was gewoon er benieuwd of jullie wisten waar die witte vlokken van konden komen. Aan blaasontsteking heb ik nog helemaal niet gedacht, want wat ik me daar van herinner is dfat t vreselijk veel pijn deed bij plassen. Maar goed laatste keer dat ik dat had was ik 7 ofzo, dus weet t ook niet meer precies
Er zijn verschillende kweekjes gemaakt en nu krijg ik als het goed is morgen de uitslag. Voor zwangerschaps testen is het denk ik nog te vroeg. En daar denk ik ook eigenlijk nog niet aan. Heb me zo lang "zwanger gevoeld" en al die gevoelens die ik toen had heb ik nu totaal niet. En ik heb gewoon niet het gevoel dat ik zwanger ben. Het zal inderdaad een blaasontsteking zijn ofzo. Wel lief dat je er naar vraagt Maar ik wacht dus rustig af voor de verandering Hoe is het verder met jou chicca?
Hoi catje, ik wacht sowieso 1 ronde voor de rubbers de deur uitgaan. Ik hoop dat ik dan goed ingesteld sta op de juiste medicatie. Dus we hebben nog even geduld. Wanneer kan jij weer testen? Laat je de uitslag van je onderzoeken nog even weten? Liefs
Ja zodra ik wat weet laat ik t weten Ik zou rond 7 juni weer kunnen testen, maar ik kijk eerst ff wat er met de ongi gebeurd enzo. Want straks maak ik mezelf weer gek voor niks Voor jou dus nog een beetje oefenen en dan hoop ik dat je vlug mooi beebje nieuws hebt
Het kan ook komen doordat je te weinig drinkt. Heb het zelf ook meerdere keren gehad, maar niet zwanger. En wat betreft zwanger voelen, ook dat meerdere keren gehad waarvan maar 1 keer echt zwanger (vmk). Sta er niet te veel bij stil zolang je nog geen zekerheid hebt want je hormonen kunnen echt met je op de loop gaan!
Heey Mieks Ja hormonen zijn maar vreemde dingen, ze kunnen ook echt van alles met je lijf uit halen. Nee ik laat mij niet meer gek maken door mijn lijf, heb ik al twee maanden gedaan. Maar goed eerst maar eens kijken hoe t gaat met mijn ongi en dan zien we wel weer verder. De uitslagen van alle onderzoekjes binnen had vanmiddag verwacht, maar assistente belde net. Geen blaasontsteking, geen schimmels, geen ontstekingen alles was goed. Nou dan weten we dat ook weer kan nooit kwaad om dat soms na te laten kijken. Ja en nu gaan we gewoon weer door. Want ik denk echt niet dat ik zwanger ben. Dus mijn vriend en ik klussen lekker door als we daar zin in hebben en ik zie wel hoe t verder loopt. Ik ben nog niet toe aan uitrekenen en dat soort dingen....
Ik heb dat ook vaak tussen ei en NOD en niet zwanger. Ik denk dat het afscheiding is die door de urinestraal weg worden gespoeld. Maar wel vreemd dat ik het altijd heb tussen ei en nod.
Ben vrij regelmatig ongi eigenlijk al tijden. Meestal zo rond de 7e van de maand. Het was de 7e en nog niks te bekennen en ookal verwachtte ik niet dat ik zwanger was toch was er een soort van hoop. Even een sprankje van..... misschien..... Maar van 7 op 8 werd ik snachts ongi. En ookal was ik er helemaal niet mee bezig geweest dat ik zwanger zou kunnen zijn toch was het even een teleurstelling, en een verdrietig gevoel. Ik weet wel dat ik nog helemaal geen recht heb van klagen, want andere zijn al zoveel langer op en klein wondertje aan het wachten en ik ben nog niet eens echt aan het wachten..... Maar toch was er even een steekje van auw. Sorry moest t gewoon ff kwijt. Nu maar rustig wachten tot de ongi weer over is en dan misschien maar eens met vriend lief overleggen over wat serieuzer er mee bezig te zijn.....
Ik ben even in de war catje, Zijn jullie nu wel echt bezig voor een kindje, of nog niet helemaal. Wel naar dat je er zo verdrietig van bent. Het blijven spannende periodes. Liefs
Ow sorry, was niet de bedoeling om onduidelijk over te komen Nee we zijn er niet mee bezig met dat ik niks bij houd enzo, maar ook weer wel want we gebruiken geen voorbehoedsmiddelen. Dus de kans is er elke keer dat het zo zou kunnen zijn. Beetje duidelijker zo of heb ik het nu alleen nog maar vager gemaakt? Hoe is ie met jou chicca?