Is er alweer wat meer bekend over het pendelen? Ben zo benieuwd, iemand had ruim 1,5 jaar geleden voor me gependeld en zei toen: juni 2012... daar zitten we nu dus bijna, dus was gewoon erg nieuwsgierig... Sorry als er al meer om gevraagd is, vroeg het me gewoon af... Groetjes, mammamia
Hey ja daar was ik ook benieuwd naar, ze zeiden in de week van 8 mei dat het Pendel forum weer open ging maar kan niks vinden. Wil graag vragen of ze voor mij willen pendelen ben zo benieuwd namelijk Groetjes SchoesjeR
Jah, had ook begrepen dat ze weer open zouden gaan... maar kan ook nog niks vinden... we wachten maar af Succes!
ja ik ben ook benieuwd dat heb ik ook gehoord dat het pendelen weer open ging maar tot nu toe niks !!! ik ben benieuwd of er iemand kan pendelen voor mijn?
Ja dat ben ik dus ook, zelf kan ik het niet ken ook niemand die het kan doen dan alleen hier. we wachten maar weer af.
Ik zou ook heel graag willen dat iemand een keer voor mij wil pendelen. Heb dat nog nooit laten doen en weet ook niemand die dat kan. Ben wel heel benieuwd wat ze zeggen.
Ik heb een pendel, maar moet hem eerst nog onder de knie zien te krijgen hoe het nou precies werkt etc. Als mij dat gelukt is wil ik best pendelen (Niet allemaal meteen pbtjes sturen dat heeft nog geen zin aangezien ik nog niet precies weet hoe het werkt haha )