ik had een vraag ik ben al 5 dagen overtijd met ongesteldheid en heb last aan me linkerkant van me buik en heb geen pil en wel sex gehad?? kan iemand mij helpen en tips geven
Ik en mijn vriend zijn al een tijdje bezig om zwanger te worden. Sinds 2 weken heb ik veel last van mijn Tepels, darmen, enorme honger ik eet niet normaal veel, vaak hoofdpijn, last van me darmen, soms last aan me linker lies en soms weer rechts. Nou mocht ik 4 dagen voor me ong een zwangerschapstest doen maar helaas negatief! Nou moet ik wachten tot vrijdag of ik ong word of niet. En dan weer een test doen. Wat denken jullie? want dit kunnen ook gewoon symptomen zijn van ongesteld worden toch?
Het kan ook ontpillen zijn, weet niet hoelang je gestopt bent met de pil ?? Maar het kan ook duiden op een zwangerschap, helaas moet je wachten op je nod voor duidelijkheid.
het kan idd ook andere dingen betekenen.....maar je moet pas testen op de dag dat je ongi zou worden hoor...en dan zou ik de rkudvat 2 voor 5 euro kopen!
Gewoon even testen! Even de goedkope van de kruidvat halen en je weet het zeker! Geen twijfels en zenuwen meer!
ben de laatste dagen erg moe en heb al bijna 1 week veel last van mijn onder rug. Normaal heb ik altijd menstruatie krampen alleen deze keer niet. Wel heb ik veel last van mijn borsten ze zijn erg gespannen. zou morgen ongi. moeten worden. Heb weinig hoop heb pas twee miskramen gehad dus zou het dan nu wel zo zijn.
wel een vreemd topic dit..allemaal pas nieuw op het forum hier aangezien jullie met je eerste bericht hier beginnen