zwanger of niet

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door silvanatje, 10 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silvanatje

silvanatje Nieuw lid

10 jun 2012
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik had een vraag ik ben al 5 dagen overtijd met ongesteldheid en heb last aan me linkerkant van me buik en heb geen pil en wel sex gehad?? kan iemand mij helpen en tips geven :p

2. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Test doen?

3. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Zou morgen gelijk een test gaan halen!

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

uhmmmmmmm.........testje doen....waarom kan je dit niet zelf bedenken eigenlijk hahahaah

5. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    hahah idd heel snel gaan testen...

succes:D

6. Clown21

Clown21 Lid

6 jun 2012
    53
    0
    0
    Zeeland
    Testje! Weer je het tenminste:)

7. Chelx

Chelx Lid

7 jun 2012
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik en mijn vriend zijn al een tijdje bezig om zwanger te worden. Sinds 2 weken heb ik veel last van mijn Tepels, darmen, enorme honger ik eet niet normaal veel, vaak hoofdpijn, last van me darmen, soms last aan me linker lies en soms weer rechts. Nou mocht ik 4 dagen voor me ong een zwangerschapstest doen maar helaas negatief! Nou moet ik wachten tot vrijdag of ik ong word of niet. En dan weer een test doen. Wat denken jullie? want dit kunnen ook gewoon symptomen zijn van ongesteld worden toch?

8. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Het kan ook ontpillen zijn, weet niet hoelang je gestopt bent met de pil ??
    Maar het kan ook duiden op een zwangerschap, helaas moet je wachten op je nod voor duidelijkheid. ;)

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

het kan idd ook andere dingen betekenen.....maar je moet pas testen op de dag dat je ongi zou worden hoor...en dan zou ik de rkudvat 2 voor 5 euro kopen!

10. Evie10

Evie10 Bekend lid

28 feb 2012
    672
    0
    0
    Nederland
    Gewoon even testen! Even de goedkope van de kruidvat halen en je weet het zeker! Geen twijfels en zenuwen meer!

11. laurentia

laurentia Nieuw lid

11 jun 2012
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    ben de laatste dagen erg moe en heb al bijna 1 week veel last van mijn onder rug. Normaal heb ik altijd menstruatie krampen alleen deze keer niet. Wel heb ik veel last van mijn borsten ze zijn erg gespannen. zou morgen ongi. moeten worden. Heb weinig hoop heb pas twee miskramen gehad dus zou het dan nu wel zo zijn.

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ga je morgen testen dan Laurentia?

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

wel een vreemd topic dit..allemaal pas nieuw op het forum hier aangezien jullie met je eerste bericht hier beginnen;)

Deel Deze Pagina