Voel van alles ....

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Magda, 6 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Magda

Magda Bekend lid

29 mei 2012
    524
    28
    28
    Hallo dames,

Misschien kan iemand mij helpen?

Ik heb 10-5-2012 na anderhalf jaar mijn implanon laten verwijderen. 2 weken daarna had ik bij afwegen heel klein beetje rode/roze/bruine afscheiding, was echt maar een beetje, vorige week dinsdag heb ik draderige slijm bij mezelf ondekt,was als ik me goed herinner doorzichtig en ik kon er draadjes mee maken:) vanaf die dag paar dagen achter elkaar goed geklust:D Deze week ben ik niet zo lekker, gisteren echt duizelig en misselijk, mijn borsten zijn gevoelig en zelfs beetje pijnlijk. Nou heb ik vandaag bij het afwegen weer slijm gezien waar je draden van kon trekken maar die was niet meer doorzichtig, meer geel/creme. Ik weet zelf niet wat hiervan moet denken, heeft iemand ervaring met die afscheiding? Ik vraag me of mijn lichaam aan het ontpillen is, maar bij implanon zou er geen sprake van ontpillen moeten zijn ( heb ik me laten informeren) omdat er niet zo veel hormonen in zitten. Iemand hier ervaring mee? Ik vind vooral die slijm erg verwarrend:( ALvast bedankt!

2. Magda

Magda Bekend lid

29 mei 2012
    524
    28
    28
    Niemand?:(

3. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.239
    1.892
    113
    Vrouw
    Hoi!

Na mijn laatste eisprong (achteraf gezien dus ook bevruchting) had ik ook steeds weer slijm...Zo af en toe ook echt heel veel. Nog steeds trouwens... Je leest het wel vaker, ook hier op het forum.

Creme achtig slijm hoeft natuurlijk niet persee een zwangerschapsteken te zijn. Ook je "klachten" zouden bij een zwangerschap kunnen horen maar kan ook een naderende menstruatie zijn.

Ik weet niet hoe het met implanon en "ontpillen" zit.. Je beinvloed wel je cyclus en moet je lichaam het zelf doen..

Wel spannend.. succes!

4. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Wanneer zou je ongi moeten worden? Ik moet zeggen dat ik nog niks kan zeggen over de creme draadjes... ik heb ze vd week ook 1 dag gehad, maar wacht nog op ongi... kan je dus (nog) niet zeggen wat het is ;)

Als je vandaag of morgen ongi zou moeten worden kun je misschien al een testje proberen?

5. Magda

Magda Bekend lid

29 mei 2012
    524
    28
    28
    Probleem is dat ik niet weet wanneer ik ongi moet worden. Ben nog niet ongesteld na implanon. Ik denk dat als ik volgend weekend nog niet ongesteld word dan ga ik testen. Pfff lig nu op de bank kei misselijk,voel ook steken in de onderbuik. Ik moet trouwens ook telkens boertjes laten,we moeten er eigenlojk om lachen want ik laat normaal nooit boertjes haha pffffff spannend dat wachten....

6. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.239
    1.892
    113
    Vrouw
    Over het algemeen duurt het 2 weken na je eisprong..
    Ik zou dan ongeveer volgende week dinsdag aanhouden denk..

7. Magda

Magda Bekend lid

29 mei 2012
    524
    28
    28
    Ja idd alleen durf ik dinsdag nog niet te testen,of ten minste dat denk ik nu haha waarschijnlijk zit ik dinsdag in bekertje te plasssn Oo

8. Clown21

Clown21 Lid

6 jun 2012
    53
    0
    0
    Zeeland
    Ik ben nieuw hier, maar ik heb ook deze 'klachten'. Ik had gister en eergister heel de tijd het gevoel dat ik om ging vallen zo duizelig ben ik, en mijn rug doet sinds gister pijn daarnaast boer ik me verloren... Alleen ik weet (nog) niet of ik zwanger ben. 20 mei had ik mijn laatste menstruatie. Nu voel ik me al heel de week heel raar. Ik heb dus eigenlijk geen idee of ik zwanger kan zijn want ik zou niet weten hoe een cyclus werkt als je de pil vergeet/uitspuugd. (ik slik de pil maar wegens ziek zijn een week (de eerste) heel slecht).:(

Wij zijn totaal niet bewust bezig met zwanger worden, maar het zou heel erg welkom zijn..
    Ik verwacht ook eigenlijk geen antwoord maar ik wilde dit verhaal gewoon graag even kwijt.

9. Magda

Magda Bekend lid

29 mei 2012
    524
    28
    28
    Clown21 een vriednin van mij is nu ook zwanger omdat ze ziek was toen ze de pil slikte. Jouw symptonen klinken wel "hoopgevend, nou hopelijk krijgen jullie toch een kleine wondertje. Wanneer zou je weer ongesteld moeten worden?

10. Clown21

Clown21 Lid

6 jun 2012
    53
    0
    0
    Zeeland
    Magda, oh wat toevallig en leuk, stiekem vind ik het ook wel spannend. Ik ben de eerste week van mijn pil ziek geweest en ik zit nu aan het einde van de tweede week. Misschien is het dus ook wel een eisprong waar ik deze symptonen van heb? Of is dat raar? Sorry, ik ben nooit bezig geweest om zwanger te worden dus heb bijna nergens verstand van!

Ik moer nog 7 pillen slikken (met vandaag erbij) dus dan zou ik niet aankomende maandag maar die erop ongeveer ongesteld moeten worden..

En hoe is het bij jou? Getest? Of weet je nog niets! Ik duim voor je!

11. Magda

Magda Bekend lid

29 mei 2012
    524
    28
    28
    Hey hey, echt erg dat afwachten he. Vanochtend toch niet kunnen laten en test gedaan van clearblue maar negatief. Maar ja waarschijnlijk ben ik ook nog te vroeg met testen. Ik hoorde ook dat clearblue niet zo gevoelig is. Morgen denk ik nog 2v5 van kruidvat halen, die schijnen wat gevoeliger te zijn. En dan denk ik echt pas dinsdag weer testen:) Gisteren veel pijn gehad aan mijn lies. Het is pas eerste ronde dus ik vind niet erg als ik niet zwanger ben, maar wil het gewoon zeker weten haha

12. Clown21

Clown21 Lid

6 jun 2012
    53
    0
    0
    Zeeland
    Oh wat spannend voor je! Jammer dat ie negatief was en dat je niet precies weet wanneer je NOD is! Ik wil ook testen, gewoon om t zeker te weten.. Al denk ik toch dat t niet zo is. Ik voel me namelijk weer normaal heb alleen wat last van m'n liezen en kleine krampjes. Gelukkig is dat duizelen tenminste voorbij!

13. Clown21

Clown21 Lid

6 jun 2012
    53
    0
    0
    Zeeland
    Dat van clearblue had ik trouwens ook gehoord!

14. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Hoi Clown,

Wat jij hebt/had, heb ik ook. Alleen niet door ziekte maar door het vergeten van de pil.
    Ik voel me sinds maandag al anders, gevoelige borsten,vocht uit tepels, prikkels in de onderbuik,bij vlagen misselijk. Noem maar op.
    Dit heb ik nooit gehad tijdens pilgebruik en het is pas omgetreden na een eventuele bevruchting.
    Wij waren in principe klaar met kindjes, maar mocht het zo zijn, dan is het zeer welkom. Mijn laatste ongi begon 21 mei, dus een beetje rond de dezelfde tijd als jij!
    Ik ben wel gestopt met de pil, dus verwacht binnenkort een doorbraakbloeding. Ik wacht iig met testen tot volgende week vrijdag!

15. Clown21

Clown21 Lid

6 jun 2012
    53
    0
    0
    Zeeland
    Hoihoi! Ja dat is inderdaad hetzelfde! Ik zit nu een beetje in dubio of ik moet stoppen met de pil.. Voel me wel beter als van de week alleen af en toe misselijk en ben heel erg vochtig, wit/doorzichtig vloei en dit heb ik echt nooit? Weet alleen niet of dat en iets mee te maken heeft?

Wij waren nog niet bezig met kindertjes maar ook hier zo het welkom zijn! Hou je me op de hoogte?:)

16. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Doe ik! Jij ook?
    Succes met wachten!

Mijn doorbraakbloeding is gisteren doorgezet, ben benieuwd hoe lang deze aanhoudt!
    Meestal vloei ik als ik ongesteld moet worden, nu nog niet, maar mijn oorspronkelijke NOD zou ook pas de 18e zijn...

17. Clown21

Clown21 Lid

6 jun 2012
    53
    0
    0
    Zeeland
    Ja zal ik doen! Ik stop over 5 dagen met de pil dus dan zullen we het zien... Ik ben benieuwd! Voel me af en toe heel raar maar soms ook weer kip lekker haha!

Magda, hoe Is het met jou? Al nieuws?

18. Clown21

Clown21 Lid

6 jun 2012
    53
    0
    0
    Zeeland
    Trouwens mamavandj, jij bent na t vergeten met de pil gestopt? Strip afgebroken? Is dat verstandiger? Ik heb namelijk gewoon doorgeslikt? Anders kan ik misschien beter ook stoppen?

19. Magda

Magda Bekend lid

29 mei 2012
    524
    28
    28
    Hey dames. Ik ben niet zwanger dat is zeker. Gisterochtend met echt pijn rechtsonder in de buik wakker geworden, ook misselijk als de pest. Ik dacht natuurlijk gelijk aan blindedarm ontsteking. Dus samen met mijn schatje naar ziekenhuis en raad eens ik had eisprong hahaha oh wat voelde ik me dom. Heb 5 uur in ziekenhuis gezeten. Op de echo konden ze rijpe eitje zien en 2 uur later bij de inwendig echo zag de gynecoloog vocht bij mij baarmoeder dus ze verwachte dat ik echt net mijn ei had. Maar goed fijne aan dit verhaal is dat ik dus grondig onderzocht ben en alles ziet er perfect uit en is goed hersteld na implanon. Wij maar gisteren gelijk gaan klussen omdat mijn ei in principe net gespronge was maar ja ik zou erg veel geluk moeten hebbn. Ga er eigenlijk vanuit dat ik ongesteld word ,maar ben toch blij dat ik gewoon gezond ben en alles werkt:D
    Ik blijf jullie volgen dames, heel veel succes! x

20. Clown21

Clown21 Lid

6 jun 2012
    53
    0
    0
    Zeeland
    Oh dan weer je in elk geval iets! En het is natuurlijk een fijn gevoel helemaal onderzocht te zijn en alles goed!

Ik heb er de laatste dagen ook een aardig hard hoofd in! Vanmorgen wel een harde buik maar verder voel ik niets, in tegenstelling tot een week geleden.

Bij ons zou het niet gepland zijn maar toch zou ik het stiekem heel jammer vinden. Mijn vriend is nu wel ineens meer op kinderen gericht en vind elk kindje schattig dus hij is wel een beetje 'omgepraat' haha!

Natuurlijk moet ik wel even wachten tot volgende week tot ik het zeker weet:)

Deel Deze Pagina