Gisteravond voor het eten had ik een klein beetje roze afscheiding. Ik dacht in 1e instantie dat dat het begin was van mijn menstruatie maar daarna niks meer en nu nog steeds niet. Wel toen ik in bed lag last van hartkloppingen en misselijk gevoel. Vanmorgen een zwangerschapstest gedaan (DIO eigen merk) en er was later een vaag roze tweede streepje te zien. Mijn vriend zei dat er in de handleiding staat dat je na 10 min. niet meer mag kijken... Ik wacht maar af of ik vandaag ongesteld wordt en anders morgen of overmorgen maar weer testen?
Als het binnen een half uur was denk ik dat het een grote kans is dat je een positieve test in handen hebt gehad hoor Ik heb nu al 2 rondes negatieve testen gehad en soms ging ik dan nog uren later even in de prullenbak kijken of de tes tniet opeens positief was geworden en niks te zien hoor, dus een streepje is een streepje, denk ik!
Het zouden inderdaad tekenen kunnen zijn..je hcg stijgt elke 48 tot 72 uur dus ik zou een paar dagen afwachten en dan weer testen..de kruidvat 2v5 euro staat heel goed aangeschreven misschien kan je die eens proberen
Oke dank je wel voor de tip. Ik heb ze anders meestal van de apotheek (eigen merk). Gisteren was ik toevallig bij de DIO.
Ik zou een kruidvat test proberen. Die zijn veel gevoeliger en goedkoper!! Die zijn 2voor 5euro,succes!!
Whaaa.. wordt echt gek van mezelf. Ik zit constant op deze site te kijken en op google naar zwangerschapssymptomen. Er komt niks uit mijn handen op dit moment, terwijl ik eigenlijk het huishouden nog moet doen . Ik denk dat ik me echt anders voel. Heb giga krampen nu of ik word ongesteld of ...
Dit is niet helemaal waar. Er zijn zat meiden geweest met testen waar later toch een streep op stond en die niet zwanger waren. Er staat niet voor niks in de handleiding dat je na een bepaald aantal minuten niet meer moet aflezen. En dat kan je dan beter ook niet meer doen, want anders maak je jezelf alleen maar gek. @ Saren: Ik hoop natuurlijk voor je dat het raak is. En die krampen hoeven niet perse te betekenen dat je ongesteld wordt. Ik had namelijk ook echt het gevoel dat ik ongesteld zou worden, veel krampen. En het was bij mij toch echt raak en wordt mijn kleine mannetje zondag alweer 1.
Hele dag het gevoel gehad dat ik zwanger ben ga ik net naar de wc na steken in de buik heb ik weer wat bloedverlies kan nog niet echt van ongesteld spreken maar denk dat het dat wel is..
Vanmorgen weer wat rozig slijmverlies maar veel minder en lichter van kleur dan gisteravond En ik heb nog steeds zo'n buikpijn
Nog niet ongesteld na vanmorgen ook geen roze afscheiding meer gehad. Ben nog nooit eerder overtijd geweest.. Vanmiddag 2 kruidvat testen gekocht en morgenvroeg maar even weer testen. Het wordt een beetje een obsessie hé (herkenbaar?)
En wéér bruin/roze afscheiding, wat is dit toch? Al drie dagen overdag helemaal niks en 's avonds dit..
Vanmorgen weer getest en na 2 à 3 min verscheen daar weer een heel licht roze streepje . Wat moet je daar nu van denken? Van de ene kant denk ik het is overduidelijk, ik ben overtijd en een 'positieve' test maar wil niet te vroeg juichen.
Sorry voor de late reactie moest nog even bijtanken, het was wel erg vroeg vanmorgen. Had net trouwens wel weer bruin slijm bij het afvegen, dit maakt me erg onzeker en durf daarom nog niet te genieten. Hier het resultaat van de test:
die is positief! bruine afscheiding had ik ook een week lang. zolang het daarbij blijft is het in orde voorzichtig gefeliciteerd!