Hoi meiden binnen de tijd verscheen dit pennenstreepje. Zelf denk ik dat het nega is maar wat vinden jullie? Groetjes Minnie Bekijk bijlage 255117
IK vrees ook negatief, probeer anders een ander merk test, ter controle. Succes hoop natuurlijk van harte dat het wel raak is!
die is negatief,die had ik ook en was niet zwanger ik zou als ik jou wes kv 2v5 doen die zijn beter. dan hoop ik dat je 2 mooie streepjes krijgt te zien
minnie ik vind het ondingen die kruistesten, probeer een kv2v5 die zijn veel beter jij bent toch degene bij wie ff aangaf een triphasic patroon te hebben , spannend zeg. ga je vandaag nog testen
Ja dat was ik maar temp was vandaag iets gezakt. Vl is nu op weg naar de kv dus ga zo nog maar eens testen maar ik heb er weinig vertrouwen meer in
Negatief wat ik al verwacht had, maar goed ik zit nog 3 dagen voor nod, maar om eerlijk te zijn geloof ik er niet meer in. Die kv 2v5 test meestal vrij vroeg als posi dus.... op naar de volgende ronde dan maar, laat die duivels maar komen
o ja bedankt voor jullie medeleven meiden, als er nog iets veranderd laat ik het weten. Er is niets zo irritant als je een verhaal aan het volgen bent en je weet niet hoe het afloopt.
Ik weet zeker dat dit positief is. Heb het in het begin ook gehad bij de zwangerschap van mijn tweede zoontje. Proficiat en met een kruidvat zal het zeker duidelijker zijn jouw test!!
Had jij ook zo'n pennenstreepje dan? Lees alleen maar dat pennenstreepje bij CB echt nega is... Maar mijn kv test was negatief tenminste..... ik had er 2 gedaan (kv) met zelfde urine omdat ik dacht dat de eerste niet goed was ( teveel urine). Maar daar staat nu wel een 2e (rose) maar zeer vage streep. Maar de andere is spierwit dus denk echt dat het niet zo is.
Ik zie er toch goed in in uw plus test. Het is niet omdat de kruidvattest nu maar hééél licht is dat je niet zwanger bent. HCG kan nog veel schommelen in het begin, zeker voor je NOD. Vanavond of morgen met ochtendurine kan je al een heel ander resultaat krijgen. Ik heb drie kindjes (1 meisje en 2 jongens) en één miskraam en hééél wat testen versleten, ik volg uw verhaal zeker op. Ik zie een echte plus staan op uw test (net dezelfde toen ik had en hij is ondertussen negen maandjes oud!) en wens u een positief evoluerende zwangerschap!
Ik zou morgenochtend nog een kv2v5 doen, ochtendurine is zeker in een vroeg stadium van een Zwangerschap veel beter door de hogere concentratie.
Ik heb geen kv testen meer in huis, wel nog zo'n cb plus. Zal eerst eens kijken wat mn temp morgen doet. Ibal hopelijk heb je gelijk meid, ik heb het een beetje gehad nu met al die teleurstellingen..... Ik hou jullie iig op de hoogte meiden
minnie , wat jammer dat de kv25 negatief was, maar je zit nog voor nod , dus ik ben toch benieuwd hoe het afloopt. ik zie dat je temp toch weer iets omhoog is gegaan
Hoi meiden vandaag test ik niet, want ben bang dat ik dan weer hetzelfde krijg. Maar als mn temp morgen nog steeds mooi hoog is ga ik het weer proberen. Bedankt voor de belangstelling. Allemaal een fijne zondag!!!!