zwanger of niet?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Saren, 15 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saren

Saren Actief lid

7 jun 2012
    329
    23
    18
    NULL
    NULL
    Zou er nog een knaller komen dan want vrijdag was die ook al zo lichtroze. Wil morgen nog één keer testen en dan denk ik maar de huisarts bellen?

2. Happyme

Happyme Actief lid

6 mei 2008
    375
    0
    0
    Saren,
    Hij zou morgen wel donkerder moeten zijn. Bloedverlies hoeft niets te beteken zolang het geen helderrood is met krampen.

3. moontje77

moontje77 Bekend lid

14 dec 2009
    564
    0
    0
    huisvrouw/mama
    gelderland
    ziet er goed uit hoor:D

4. Lalahoffstie

Lalahoffstie Actief lid

18 mei 2012
    341
    0
    0
    NULL
    Nederland
    ik had toen ik zwanger was 4 weken licht roze afscheiding, daarna bruine afscheiding (oud bloed) en toen niet meer. Bloedde wel ontzettend snel want de bloedcellen "daar" zijn heel gevoelig en knappen snel hoor. En heb nou een prachtige zoon. Hoop dat het zo is maar zie een overduidelijke streep op de test.

5. Luun

Luun Bekend lid

24 mrt 2007
    875
    0
    0
    SAHM (Stay at home mom)
    deventer
    Gefeliciteerd hoor!! Bij mij waren ze rond NOD ook altijd zo, als het goed is moet ie 2 dagen later wel duidelijk zijn. En wat bruinverlies kan voorkomen, dat wil niet zeggen dat het automatisch niet goed zit. Ik zou over 2 dagen nog eens testen, kijken of het donkerder wordt. Voor nu zeg ik: gefeliciteerd!!

6. Tese

Tese Niet meer actief

Ziet er mooi uit hoor, en laat je aub niet gek maken door mensen die zeggen dat hij morgen donkerder moet zijn als je weer test. De mijne zijn nooit donkerder geworden dan dat.

7. Saren

Saren Actief lid

7 jun 2012
    329
    23
    18
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel dames voor jullie reacties dat stelt me enigzins gerust! Ik heb in overleg met de assistente vanmorgen geen test gedaan en voor vanmiddag een afspraak met de huisarts om te bevestigen dat ik zwanger ben en dat alles goed is.

Vannacht heel erg misselijk geweest ..

8. Saren

Saren Actief lid

7 jun 2012
    329
    23
    18
    NULL
    NULL
    Vanmiddag naar de huisarts geweest en hij zei dat het nog te vroeg is om te testen. Volgens hem moet je je NOD + 2 weken rekenen om een goed testresultaat te zien. Iemand van jullie dit eerder gehoord?

Maar... ik ben vanavond ongesteld geworden, begon hevig rood te bloeden. Ik zei de hele dag al tegen mijn vriend ik voel het niet meer. Ik vraag me af of ik nu wel zwanger ben geweest of dat ik gewoon laat ongesteld ben geworden en die symptomen misschien verwarde met zwangerschap?

9. Emmie83

Emmie83 Bekend lid

14 jul 2010
    679
    0
    0
    Jeetje meid! Eerlijk gezegd denk ik dat je een vroege miskraam hebt gehad. Je had namelijk een duidelijk positieve test.

En dat je huisarts zegt dat je je NOD + 2 weken moet aanhouden, dat heb ik nog nooit gehoord. Waarom zeggen alle thuistesten dan dat je vanaf (en sommige ervoor) NOD kan testen? Vreemd. Sterkte meid! Ik duim voor je dat het snel weer raak is.

10. Saren

Saren Actief lid

7 jun 2012
    329
    23
    18
    NULL
    NULL
    Tja ik vind het zelf ook heel verwarrend allemaal.
    Van de ene kant denk ik dat mijn lichaam mij flink voor de gek heeft gehouden (misschien wilde ik te graag) maar van de andere kant had ik wel een positieve test en die reageert toch echt alleen op het hormoon dat je aanmaakt als je zwanger bent...:(

11. Saren

Saren Actief lid

7 jun 2012
    329
    23
    18
    NULL
    NULL
    Vanmiddag toch maar assistente gebeld zat me toch niet lekker.
    Zij heeft met de huisarts overlegd en hij twijfelt eraan of ik wel zwanger was. Hij denkt eerder dat ik gewoon een onregelmatige cyclus heb gehad en ipv vrijdag gisteren ongesteld ben geworden.
    Ik weet het niet, ik voelde me echt anders dan anders (zwanger) en ik had een positieve test.

Het is nu afwachten.. vandaag veel buikpijn en pijn van onderen (beurs gevoel alsof ik al een bevalling achter de rug heb)

12. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik vermoed dat je helaas een VMK (vroege miskraam) hebt gehad...
    Ik vind je test die je hier postte namelijk ook wel positief.

Zou voor de zekerheid over een paar dagen nog eens testen.

In elk geval veel sterkte!

13. Saren

Saren Actief lid

7 jun 2012
    329
    23
    18
    NULL
    NULL
    Hoe weet je of je het vruchtje bent verloren?
    Ik heb sinds vanmiddag wel heel veel stolsels en taaie slierten en het varieert van helderrood tot bijna zwart en alles wat daar tussenin zit.
    Het enige verschil met een gewone menstruatie is dat er nu ook wit/roze ieniemienie vlokjes in het bloed zitten?
    Heb vanavond gewerkt en dat was ook wel fijn anders ben ik alleen hier maar mee bezig.
    Buikpijn en het beurse gevoel ben ik kwijt maar helaas het gevoel van zwanger zijn ook..

14. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Als er een vruchtje heeft gezeten kun je die waarschijnlijk niet zien, dat is echt miniscuul klein (< 1mm) als je gewoon rond je nod toch je menstruatie krijgt.

15. Happyme

Happyme Actief lid

6 mei 2008
    375
    0
    0
    Saren, je bent echt zwanger geweest hoor. Die test was duidelijk positief.

Een miskraam in zo'n vroeg stadium komt helaas vaak voor. Vaak wordt dat niet opgemerkt, omdat er meestal nog niet getest wordt zo vroeg en dan denkt men gewoon ongesteld te zijn.

Bij mij is dit ook gebeurd en ik heb het positief gedraaid en gedacht: ik kan in ieder geval zwanger worden!!

Sterkte! En hopenlijk heb je snel wel een plakkertje!

P.s.: Ik denk dat je huisarts met NOD + 2 weken bedoelde dat hij dan met een echo de zwangerschap zou kunnen bevestigen. Anders kan hij ook niet veel anders dan een thuistest.

16. Saren

Saren Actief lid

7 jun 2012
    329
    23
    18
    NULL
    NULL
    Ik had de eerste twee dagen rood bloedverlies met stolsels (meer dan bij een normale menstruatie) en gisteren en vandaag alleen maar bruin bloed.
    Gisteravond was mijn buik hard en pijnlijk, maar misschien komt dat omdat ik de hele dag had gewerkt..?
    Vandaag weinig last en ik kan het met een inlegkruisjes af.
    Af en toe zijn mijn borsten nog wel gevoelig en met name mijn tepels.

Hoe snel hebben jullie na een vmk weer geklust en wanneer was je weer zwanger?
    Ik zit er zelf aan te denken (en mijn vriend ook) om het eerst even rusrig aan te doen.
    Mijn lichaam heeft de laatste dagen zoveel meegemaak en ik wil ook afwachten wat voor cyclus ik heb.
    Voor die tijd had ik altijd een hele regelmatige cyclus van 31 dagen.

17. Joos1978

Joos1978 Actief lid

23 mrt 2012
    278
    0
    0
    Werk: crisisopvang. Passie: muziek en de mens. Wen
    in Twente
    Hoihoi,

wat herkenbaar!
    Heb alleen geen positieve test in handen gehad maar wel dezelfde soort klachten.
    Ook helder bloed verlies gehad (wellicht toch ongesteld) maar ook van allerlei kleuren ervoor en tussendoor etc.
    En sterk gevoel dat het raak was en ineens was dat gevoel weg.
    Heb ook huisarts gebeld en assistent gaat uit van mislukte innesteling??
    Hoe dan ook, ik heb geen positieve test in handen gehad.
    Kan je er ook niets nuttigs over vertellen.

Alleen dat ik dit herken en ook zoekende ben/was wat mijn lichaam allemaal aan mij liet zien.

Ik ga mij voorbereiden op de volgende ronde.

Groetjes,

Joos.

18. Saren

Saren Actief lid

7 jun 2012
    329
    23
    18
    NULL
    NULL
    Hoi Joos1978,

Wat fijn hé die herkenbaarheid!
    Helaas betekent dat voor ons allebei dat het niet raak is maar dat komt wel :).
    Ik ben/was ook heel erg zoekende maar denk nu dat mijn lichaam moest wennen aan het idee dat er een kindje in zou groeien en daar nog niet klaar voor was.
    Succes met de volgende ronde!

Ik heb afgelopen weekend getest ('s avonds) en was hartstikke negatief.
    Ik ben nu wel meer overtuigd dat ik zwanger ben geweest en dus helaas een VMK heb gehad.
    Het bloeden is nu gestopt net als bij een normale menstruatie.
    Ik vraag mij wel af of er niet gekeken moet worden of alles 'schoon' is van binnen aangezien wij wel een kinderwens hebben?

19. Saren

Saren Actief lid

7 jun 2012
    329
    23
    18
    NULL
    NULL
    Oh ja dat was ik nog vergeten te zeggen sinds de VMK heb ik zo'n last van duizeligheid.
    Vertrouwde mezelf gisteren niet met het autorijden.
    Herkenbaar?

Deel Deze Pagina