vandaag 10e dag na eisprong

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door char03, 25 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. char03

char03 Lid

5 jun 2012
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    het is vandaag me 10e dag na de mogelijke eisprong, maar heb nog nergens last van, geen kwaaltjes en geen symptomen.. kan het zijn dat het dan wel gewoon raak is en ik met paar dagen een zwangerschapstest kan doen??

2. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Je kunt idd zwanger zijn zonder kwaaltjes.. Wacht even af tot je NOD! Spannend!

3. nono

nono Niet meer actief

Hoevaak wil je hier nog een antwoord op krijgen? Ik zie dat je al meerdere topics hebt geopend met dezelfde vraag alleen een andere dag. Er zijn vrouwen met veel kwalen maar er zijn ook vrouwen die vrijwel nergens last van heeft, dat verschilt per mens.
    Ik snap dat je graag antwoorden wil hebben maar het échte antwoord kan pas gegeven worden door een zwangschapstest.

4. kelly001

kelly001 Bekend lid

10 jan 2011
    592
    18
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Je kan zeker zwanger zijn ik zou gewoon testen ik had ook geen symp en vijf dagen voor nod een positief zwangerschastest

5. dilara1

dilara1 Bekend lid

25 apr 2012
    896
    1
    0
    ik had 4 dagen voor nod postief test en ook geen kwaaljtes deed gewoon een test omdat ik yarig was en me leuk leek als ik dan zwanger was en was dus zo :)heb nog steeds geen kwaaltjes alleen soms trekingen in me onderbuik

Deel Deze Pagina