wanneer kun je je eerste afspraak met de verloskundige maken? Zou het in week 7 of 8 al kunnen? Ik wil graag weten hoe het is met mijn 'vruchtje'... En vind nu 2 a 3 weken nog zo lang duren! Liefs Gerieke
Lieve Gerieke, Je kan al bellen om een afspraak te maken. De verloskundge zal je dan vertellen wanneer dit plaats vind. Op zijn vroegst is het volgens mij 8 weken. Ik zelf ben gister voor het eerst geweest. we dachten dat ik 9 weken was maar blijkt 6 te zijn (erg ingewikkeld) en zo vroeg is er moeilijk wat te zien. Toch nog even afwachten dus. Gefeliciteerd en geniet ervan! Liefs Esje
Ik heb vorige week gebeld en mag in mijn negende week komen. Maar ik heb al veel gelezen hier op het forum en dan lees je dat het bij elke verloskundieg wel anders is. Ook ligt het eraan of je een medische indicatie hebt. Gewoon bellen en dan hoor je het vanzelf. Fijne zwangerschap gewenst. Groetjes, Jol
Tijdens mijn vorige zwangerschap mocht ik met 11/12 weken voor het eerst. In de praktijk waar ik kom, mag je nu met 8 weken voor het eerst. Ik zou gewoon even bellen. Jente
ik heb vrijdag gebeld en ik kan met 9 weken terecht. lijkt wel een eeuwigheid te duren die 3,5 week pfffff