welke vitamines?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lov23, 31 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Welke vonden jullie het fijnst?
    Heb hiervoor gravitamon gebruikt maar die zijn best prijzig en de eigen merken zijn toch ook gewoon goed he.

Dus welke hadden jullie of welke raden jullie me aan?

2. lova

lova Niet meer actief

Ik gebruikte ze van kruidvatmerk; vital zwanger en foliumzuur
    ik gebruik de vital zwanger nog steeds tijdens de borstvoedingsperiode :)

3. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    Kruidvat merk is idd lekker goedkoop en ook prima. Alleen vind ze zo enorm stinken :p Gebruik zelf VSM puur mama (is ook voor als je zwanger wilt worden), maar die zijn helaas ook prijzig.

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

ja meestal stinken die dingen he hahahaha

5. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    vsm multivits

6. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    foliumzuur gebruik ik gwoon kruidvat merk.. zitten 120 in n potje en zijn in verhouding niet duur.. en ja als je echt aan t potje ruikt, ruikt t niet lkkr maar t is niet om aan te ruiken:p

7. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Als je nog niet zwanger bent heb je aan alleen foliumzuur genoeg. Die tabletjes koop je bij elke drogist en kosten weinig. Als je zwanger bent dan stap je over op b.v. gravitamon.

8. dikkemams

dikkemams Lid

27 jul 2012
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik slik davitamon compleet mama, koop ze als ze in de aanbieding zijn bij de kruidvat meteen voor 6 maanden.

9. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik gebruik etos, maar die zijn duurder dan davitamon. 7,19 voor 60 en davitamon 11,95 voor 60, maar daar hoef je er maar 1 per dag van en van Etos 2. Kijk daar dus ook naar. Mijn dietiste zei dat de amerken beter opgenomen worden door het lichaam door de samenstelling. Maar mijn slijm is beter met etos, dus ben weer terug geswitcht.

10. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Efamol pmp, tarwekiem, folio zuur, vitamine c, b en calsium. :) beetje overdreven misschien maar heb toch al n slechte weerstand dus ook voor mezelf, niet alleen voor het zwanger worden, en baadt het niet dan schaadt het niet :)

11. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Ik slik op dit moment alleen 1 keer per dag folimzuur ook al gaan we er in september pas echt voor. Ik maak het potje op en stap dan denk ik over op vitamine pilletjes die je kan gebruiken voor het zwanger worden als zwanger zijn. Mocht ik eerder zwanger zijn dan de foliumzuur pilletjes op zijn stap ik natuurlijk eerder over.

12. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Maar je moet foliumzuur toch de 1ste 2 maanden van je zwangerschap door blijven slikken?

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

In tabletten speciaal voor zwschap zit al het benodigde folium in.

14. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Ja klopt maar daar zit toch ook foliumzuur in?

15. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Ahja das waar ook :)

16. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Maar dacht we gaan pas in september beginnen dus begin vast met foliumzuur dat kan geen kwaad en schakel dan gewoon over als dat nodig is:)

17. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Ik zweer bij de etos pillen. Was er in 1 wip (net zoals hééél wat andere zwangeren op bb) zwanger mee geraakt.
    Ze noemen niet voor niets de wonderpillen.
    Ik raad ze iedereen aan.

En dan heb je dames die met onzin afkomen als 'ze verlengen je cyclus'. Maar dat is dan omdat je cyclus dat nodig heeft, agnus castus (wat in die pillen zit) zorgt voor een optimale omgeving in je bm, waardoor het vruchtje kan innestelen.
    Dus als je cyclus te kort is zal hij inderdaad langer worden of omgekeerd.
    Mijn cyclus is ook verlengd, zo van 27dagen is hij opeens naar 9 maanden gegaan, ik mag dus nog even wachten op mijn ongi ;)

18. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Ik zal het in gedachte houden die van etos. Je hebt natuurlijk zoveel verschillende soorten en merken dat je het op een gegeven moment niet meer weet welke je nou moet nemen.

19. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Ik heb nu een huismerk van de supermarkt, lekker goedkoop gewoon foliumzuur nog.. 't zal me en rotzorg zijn of het stinkt ik moet het al smeltend weg krijgen... ik geen pillen slikken :( Waarschijnlijk een Engels trekje er is hier gelukkig veel vloeibaars te hand verkrijgbaar dus ga ik snel een bezoekje bij de apotheek brengen en is advies vragen wat ik 't beste kan gaan innemen!

20. Henkelien

Henkelien Lid

28 mei 2012
    61
    0
    0
    Ik slik momenteel foliumzuur, eet gezond verder. Heb je dan nog andere stoffen per se nodig tijdens je zwangerschap behalve foliumzuur? Nee toch?

Deel Deze Pagina