Hallo, ik heb een heel vreemd gevoel. Ik heb donderdag en vrijdag getest en het was positief. Wel een beetje vroeg getest, maar ik heb een kortere lf. Ik zit nu op dag 15 DPO en had vanmorgen een stijging in mijn temperatuur en pijn links onder in mijn buik. trekkende pijn. Dat is nu over. en rook vanmorgen ook geuren heel sterk. Dat valt nu wel mee. Ik ruik nog wel goed, maar vanmorgen kwamen er echt walmen op mijn af als ik de afdeling over liep. Nu is dat niet meer zo aanwezig. is dit normaal dat je de ene keer sterker ruikt dan een andere keer. Ik heb niet echt het gevoel meer van zwanger zijn. Misschien komt dat doordat ik gewoon heel enthousiast was met de positieve testen dat ik dat gevoel had en dat ik nu angstig ben dat ik alsnog ongesteld ga worden. Ik weet het niet. Maar ik voel me zoals ik me voel voordat ik ongesteld ga worden.
zwangerschaps kwalen komen en gaan en dat zegt niks over het verlopp van een zwangerschap.gewoon lekker proberen te genieten van alles wat er gaat komen liefs esther
Allereerst een hele dikke proficiat!!! Ik snap je ongerustheid hoor! In het begin had ik ook helemaal geen symptomen. Nadien zijn de misselijkheid en de gevoelige borsten eraan gekomen. Ik heb soms ook nog het gevoel dat ik ongesteld ga worden o.w.v. de lage rugpijn. De ene dag voel ik mij kiplekker en de andere dag ben ik kotsmisselijk. Vrijdag mijn eerste echo, dus hopelijk alles nog in orde!! Probeer je niet te fel vast te pinnen op die symptomen, maar probeer te genieten van je positieve test! Ik weet nog dat ik de eerste dag ook alijtd naar de wc rende om te kijken of ik toch geen bloedverlies had! Groetjes
Het is inderdaad zo dat symptomen komen en gaan. Ik ben ook zo'n twijfelkont! Vorige week ineens niet meer misselijk, dus ik was weer bang voor een MK. Kom ik in het ZH voor een extra echo, ziet het er super uit! 2 dagen later weer heerlijk misselijk! Ik vond het ook moeilijk te geloven, maar het is echt zo dat je symptomen komen en gaan. Gefeliciteerd meid, probeer er van te genieten!
Het hele weekend heb ik nergens last van gehad... en nu zit ik vandaag weer op mijn werk en zit ik me echt af te vragen hoe ik het ga redden tot het einde van de dag... Steeds niet lekker (wel misselijk, maar nog niet overgegeven) maar dus wel steeds op en neer aan het lopen naar het toilet, voor het geval dat... Maar het wisselt bij mij in ieder geval per dag...
gelukkig zeggen de kwaaltjes niets over de zwangerschap hier kwaalloos tot nu zie banner ineens last van lichtige misselijkheid vooral na eten dus het kan allemaal nog komen geniet van je kwaalloze zwangerschap
Niet te vlug panikeren en zeker niet te veel gaan opzoeken op internet. Nu net voor de tweede maal zwanger en deze keer ook nauwelijks symptomen buiten wat lichte steken aan linkerzijde buik en af en toe wat gevoeligere borsten. Vorige keer had ik al een heleboel symptomen voor ik kon testen. Ben toen behoorlijk ziek geweest voor 5 maand. Nu pas eind augustus een eerste echo. Nu ik zie wel hoe het verder gaat, wil mezelf niet weer onnodig stress aanjagen. Geniet ervan en probeer niet teveel te piekeren. Heb ik de eerste keer ook gedaan en de hele zwangerschap bang geweest dat er iets mis zou gaan, heb er toen veel te weinig van genoten!
No worries....volkomen normaal dat je niet altijd dezelfde symptomen hebt. Ik ben zelf ook zo'n onzekere miep. Eerst gespannen en vooral pijnlijke borsten, nu alleen nog gespannen. Eerst misselijk, al met 4 weken...daarna niet meer. Echter echo vandaag zag er prima uit en heb zelfs eerste keer moeten overgeven. Wil dus echt niks zeggen. Waarschijnlijk ben ik morgen ook weer gewoon bang en onzeker....haha. Het blijft gewoon spannend. PROFICIAT!!!!
Helemaal in het begin merk je vaak nog maar weinig van een zwangerschap. Misselijkheid enz begint vaak pas iets later bij toename hormonen. En ik heb zelf soms ook het idee bij zo'n beginnende zwangerschap dat je dingen wil gaan merken en er dan dus last van hebt (Zoals geuren enz), omdat je er dan zo alert op bent. En normaal als je iets sterker ruikt er niet bij nadenkt. Ik ben wat dat betreft vrij nuchter. Maar dat het voelt als ongesteld worden komt ook wel vaker voor. Ik deed ook geen test omdat ik er zeker van was dat mijn menstruatie eraan ging komen. Toen ik ruim een week over tijd was ging ik toch maar eens aan een test denken
Mag ik nog een vraag stellen. Ik temperatuur elke dag. Als je zwanger bent is je temperatuur hoog. nu had ik na mijn eisprong steeds 36,8, 36,9. Maar eergisteren was het 37,1 en gisteren 37,0. Vandaag zakte mijn temperatuur weer naar 36,9. Kan dit? is dit nog wel goed? of juist niet, moet mijn temperatuur alleen maar hoger worden? Ik heb nog geen bloedverlies/ongi. Dus ga er vanuit dat het nog goed zit. Maar het maakt me zo onzeker dat het is gezakt ten opzichte van eergisteren.
Het meis, Allereest gefelicitereerd met je zwangerschap!! Je ovulation chart ziet er echt prachtig uit en je hebt al meerdere positieve testen gehad. Ik zou je adviseren om te stoppen met temperaturen, want het maakt je nu alleen maar onzeker. Geniet er lekker van en probeer het vertrouwen te hebben dat het goed zit. Spannend allemaal hè?! Liefs!
hoi hoi Yesera, bedankt voor je reactie en je felicitatie. Ik had vanmorgen inderdaad besloten nu maar te stoppen met temperaturen, omdat het me inderdaad bang maakt (voor niets waarschijnlijk). En het is inderdaad heel spannend allemaal. Ik loop al bij de gynaecoloog en ik moest gisteren langs komen, omdat ik eigenlijk een kijkoperatie zou krijgen, maar omdat ik dus zwanger blijk te zijn hoeft dat niet meer. Gisteren al een echo gehad, maar was veel te vroeg natuurlijk, want ik heb op 29-7-2012 pas mijn eisprong gehad. Dus over 2 weken mag ik weer terugkomen voor nog een echo. Zo leuk om te zien. Was nog maar een stipje, maar toch grappig om te zien dat er wat zit. veel liefs
Hoi! Wat fijn dat je al een echo hebt gehad. Is logisch dat het nog te vroeg was, maar wel een geruststelling dat er iets zit. Hopelijk blijft het kleintje goed zitten en zie je over 2 weken een mooi knipperlichtje!! Geniet ervan!
Ja dat hoop ik ook dat het goed blijft zitten. Het is echt een spannende tijd. Maar ja we blijven maar positief.
@ Minimeee Zeker een hele spannende tijd maar probeer echt vertrouwen te hebben en inderdaad niet meer temperaturen. Ik deed dat ook in begin en ook paar keer dipje gehad in temp. Ook helemaal angstig en toch een goede echo. Probeer het nu dus allemaal los te laten en vertrouwen te hebben. Maar oooohhh wat is dat moeilijk. Het komt vast helemaal goed!!! Nogmaals gefeliciteerd!
Het is dat de testen bij mij zeiden dat ik zwanger was, anders had ik het niet geweten. Nooit iets gevoeld of gemerkt, en dat terwijl ik er echt op zat te wachten tot ik wat voelde omdat we icsi hebben gehad, dus precies de terugplaatsing wist. Ik was vast overtuigd ongesteld te worden want merkte niets, borsten niet, buik niet, geuren niet, misselijk niet helemaal niks. Maar zie mijn banner, toch alweer 20 weken zwanger! Niet in paniek raken die kwaaltjes willen allemaal niks zeggen! O ja dat ongesteldheisdgevoel heb ik wel twee dagen gehad. Wil ook niet zeggen dat je ongesteld wordt!
proberen te genieten meid! niet meer temperaturen hoor, word je alleen maar onzeker van.. ennneee GEFELICITEERD!