Deze test heb ik vanmorgen gedaan streepje stond er binnen de 5min alleen heel licht. Mijn cyclus is de laatste maanden netjes 30 dagen en nu dus overtijd. Bekijk bijlage 272759 Bekijk bijlage 272761
Oei ik zie hem wel, maar durf je nog niet helemaal te feliciteren, ivm overtijd zijn.. Misschien een cb digitale proberen..?
Mijn testen waren bij overtijd ook zo, maar helaas was toen de deling verkeerd gegaan, waardoor er een VMK optrad. Niet hetgeen je wilde horen, maar hij is wel heel licht voor iemand die overtijd is. KV test al met een minimaal beetje HCG, ik testte knal positief met 8 MLU aan HCG in mijn bloed, die dezelfde dag (half uur later) is geprikt door het IVF lab. Dus eigenlijk raad ik de KV af, omdat hij zo onwijs gevoelig is. Hopelijk heb je een late innesteling gehad en is dit een prachtige plak baby!
Ik vind em helaas ook erg licht... Hopelijk wordt de test snel donkerder en is het wellicht een late innestelling? Succes met afwachten!
ofwel heb je laat je ei gehad, waardoor je nog niet echt overtijd bent, en moet uw test nog gaan knallen. maar om werkelijk overtijd te zijn is je test helaas te licht
Ik zie heel licht iets maar idd lijkt hij op een verkeerde plaats te staan en hij lijkt ook niet roze. Ik hoop dat je alsnog positief gaat testen
ik heb foto ff ingezoemd en je ziet idd een licht streepje... ik sluit me bij andere dames aan, of je hebt een laat ei en dus weinig hcg in je urine... of dit gaat niet de goede kant op... overmorgen zou die echt donkerder moeten zijn