Lange cyclus, nu primolut

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Angellove90, 11 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angellove90

Angellove90 Bekend lid

2 mrt 2011
    731
    0
    0
    Student Vastgoed & Makelaardij
    Noord-Brabant
    Hoi meiden,

Even een vraagje. We zijn nu vanaf december/januari aan het proberen om weer zwanger te worden. Eerste cyclus na de pil was 17 dagen, daarna gewoon regelmatig 27 of 28 dagen. In juni testte ik op dag 45 positief. Na 3 echo's bleek het een lege dooierzak te zijn. De dagen daarna is de miskraam zelf op gang gekomen, maar op 21 juni toch een na-curettage gehad om al het baarmoederslijm te verwijderen.

6 weken na de curettage ben ik voor het eerst ongesteld geworden. Nu de 2e cyclus na m'n curettage, zat ik vorige week weer op dag 38, maar test bleef negatief. Naar de ha geweest, die heeft nogmaals getest en zei 100% zeker te weten dat ik niet zwanger was. Hij heeft me Primolut voorgeschreven 3x daags. Maar in de bijsluiter staat dat het meestal 2x daags wordt voorgeschreven, i.c.m. oestrogeen, maar die heb ik niet gekregen.

Daarnaast staat in de bijsluiter dat het op dag 16 van de cyclus moet worden ingenomen, maar ik ben dus op dag 38 begonnen. Inmiddels zit ik op dag 45, maar ben nog steeds niet ongesteld geworden.

Wat denken jullie? Toch nog maar een keer testen, of afwachten? En hoe zijn jullie ervaringen met het gebruik van Primolut?

Alvast bedankt voor de reacties!

Deel Deze Pagina