Ik denk dat jij je net zoals ik, helemaal gek maakt.. Ik ken het, je meent van alles te voelen.. Bij mijn eerste zwangerschap voelde ik elke maand van alles.. wat eigenlijk steeds niks was.. Na 8 maanden was ik daadwerkelijk zwanger! Dus heeft een tijd geduurd.. nu gaan we voor een tweede. Heb ook hoofdpijn en dergelijke. maar ik relateer dit niet meer aan een zwangerschap.. Dit is gewoon simpelweg AFWACHTEN
ik snap je reactie, maar ik denk altijd maar zo.... hoeveel mensen worden ongewenst zwanger terwijl ze aan de pil zijn, of een condoom gebruiken.... dus waarom zou ik dan terwijl er geklust is tijdens mn ov niet zwanger worden.... een vriendin van mij is zelfs door haar spiraal heen zwanger geworden.
Hoi! Ik dacht ook zo hoor, ik was/ben jong en zal dan wel lekker snel zwanger worden! Dit viel echter toch wel tegen.. En bij zoveel mensen gaat het gewoon niet makkelijk.. Heb ik ook geleerd/gezien op dit forum.. Ben er toch niet al te gemakkelijk over gaan denken.. want dan worden het zo'n lange maanden.. Ik hoop ook gewoon het liefst deze 1ste rond zwanger te worden maar dit is zo onwaarschijnlijk dat ik hier niet meer vanuit ga.. Liefs
nee dat snap ik maarja ik weet niet ik heb gewoon zo´n gevoel..... als ik het mis heb dan ben ik echt goed gek, maar gewoon dingen proeven anders en ik rook, en zelfs dat vind ik momenteel vies! dus voor mij zijn er gewoon dingen die me aan het denken zetten daat het wel eens zo zou kunnen zijn.
Tja tot je er echt mee bezig bent en op dit forum zit... Dan begrijp je na een tijdje niet meer dat er echt verhalen zijn van door de pil zwanger raken. Maar... je verhaal klinkt wel goed en ik geloof wel in het spirituele, dus ik hoop en duim voor jou dat het gewoon waar is! Wanneer mag je testen?
ik weet dat het moeilijk is maar probeer het nu even uit je hoofd te zetten en niet op zoek te gaan naar kwaaltjes,je lichaam kan je zeer zeker voor de gek houden en de meeste kwaaltjes die je opnoemt had ik ook terwijl ik niet zwanger was, je hormonen in je lijf doen soms heel gek. verder zeg je dat je 6 dpo zit nu... das meestal rond de tijd dat er een eventuele innesteling kan plaatsvinden,ook hiervan merken de meeste vrij weinig,maar een innesteling kan ook soms wat later zijn.. maak jezelf niet gek meid want mocht je niet zwanger blijken te zijn is de teleurstelling des te groter. en vind zelf dat de kwaaltjes die je opnoemt zoals geuren en voorkeuren in eten meer passen bij een zwangerschap van een week of 6. denk dat je echt nog te vroeg in je cylcus zit om echte zwangerschapskwaaltjes te kunnen hebben. hou je taai meid,nog even volhouden
Ik begrijp het ook, iedereen heeft wel eens een voorgevoel! Het enige wat ik kan doen, is duimen.. en dit doe ik voor iedereen! (voor mezelf ook!) Maar ik heb altijd, het komt wanneer het komt.. De heer daarboven heeft het allemaal al gepland... daar hebben wij geen invloed op hihi
Nina, een vroege innesteling kan ook, had ik ook... En is voornamelijk om jezelf te beschermen dat sommigen zeggen om jezelf niet teveel hoop te geven.. Ik heb ook vaak vanalles gevoeld, terwijl het nadien niet raak was... Anderzijds kan het best, misschien is je cyclus nu wat korter of zo... en vrouwenlichaam, het is me wat Ik hoop voor jou dat je collega het bij het juiste eind heeft ! Veel succes
Oh spannend nog even wachten dus. Laat je de uitslag weten? Zou wel heel bijzonder zijn als je collega gelijk heeft. Mensen reageren misschien soms wat nuchter omdat ze hier al een tijdje lezen en schrijven en we allemaal wanneer we bezig zijn heel veel voelen en dat niet altijd iets betekend. Wat ook voor veel teleurstelling kan zorgen. Maar ik vind jou verhaal wel heel leuk en ik snap dat dit het extra spannend en hoopvol maakt en ik hoop gewoon dat het waar is, want alle leuke en positieve verhalen zijn welkom! Toch? Hou je ons op de hoogte?
mnja weet je wat het is ik weet heel goed wat ik voel, net rechts onderin mn buik iets lager ten hoogste van mijn heup bot zeg maar..... beetje lastig uitleggen voelde ik soort van steekjes...