Pffff....ik ben nog maar 5 weken zwanger, maar ik heb de afgelopen week redelijk wat last van darmkrampen met de bijbehorende diarree.....het komt vooral opzetten zodra de avondmaaltijd er in zit....de hele avond dan last van luidruchtig borrelende darmen en regelmatig even naar het toilet. Ook heb ik sinds een paar dagen een soort van spierpijn in mijn bovenbenen....startpijn in mijn linkerheup bij het opstaan, wat wel weer wat minder wordt na wat rondlopen.....en behoorlijke lage rugpijn.... Al met al, vind ik het nogal heftige symptomen zo in het begin......het is mijn eerste zwangerschap, dus veel verstand heb ik er niet van......, maar ik hoop van harte dat het niet verergerd.... Zijn er dames die dit herkennen?
Ja ik ook eerste zwangerschap en ook deze kwalen ik heb er misselijkheid en vermoeidheid bij.... Maar die krampen gaan nu ongeveer weg dus dat hoop ik ook voor jou ben nu +-7weken had de klachten vanaf eind week 3 ik kon erg vroeg al streepje zien!
Ik had in week 5 en 6 ook last van mijn darmen en had ook af en toe diarree. Nu is het omgeslagen. Nu kan ik gewoon bijna niet meer naar het toilet. Afgelopen vrijdag had ik plots heel veel last van mijn buik aan de rechterkant. Straalde ook uit naar mijn been. Soort van krampen. Wist me geen houding te geven en schoot ook in paniek. Maar uiteindelijk was dit na 15 - 20 min weggetrokken. Dinsdag mag ik voor een eerste echo en hoop ik dat alles in orde is want maak me wel wat zorgen... Maarja ons lichaam ondergaat een grote verandering.. Dus we zullen ons daar maar aan vasthouden.