Hoi meiden, Vanmorgen even een testje gedaan op 9 dpo. In het echt is het streepje ietsje donkerder maar hij is erg moeilijk op de foto te krijgen omdat hij toch nog best licht is. Ben benieuwd wat jullie er van vinden.
mmmmm... moeilijk te zien, is zie wel iets op de negatieve foto... Is gewoonweg nog te vroeg, ik hoop voor je dat het donkerder wordt. Je temperatuurkaartje ziet er in ieder geval hoopgevend uit!!! Ik duim voor je!!!
Ja dat is ook 1 van de redenen geweest dat ik had getest, morgen of overmorgen gooi ik er nog een testje tegenaan. Dankje voor je reactie
Ik twijfel of ik echt iets zie of omdat het komt omdat ik weet waar het streepje moet staan (snappen we het nog hahahaha). Hoe dan ook, ik duim voor een mooie positieve test over een paar dagen.
Ik moet wel heel erg turen..maar het lijkt alsof ik wel iets zie op de bewerkte foto...over een paar dagen even opnieuw testen?!
Ik zie ook niks meid, sorry duim voor je dat je veel te vroeg hebt getest en straks een positest hebt
Zie helaas nog niks meid. Je bent nog erg vroeg dus hoop dat je over een paar dagen een knaller hebt!! Je tempkaartje ziet er vooralsnog positief uit. Ik ga voor je duimen!
Het is erg lastig op de foto te krijgen maar er zit echt een streepje.. Ga morgen of overmorgen weer een testje doen, hopelijk is de streep dan mooi duidelijk.. Zodra ik weer getest hebt plaats ik het hier weer
Weer een testje gedaan, geduld is niet mijn sterkste kant haha. Ik heb kets aan het contrast veranderd zodat het streepje wat makkelijker te zien js verder niks. Foto is binnen 1 min gemaakt in ieder geval