4,5 week of 6,5 week zwanger en kan 's nachts niet op mijn buik of zij liggen

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Lysette1988, Aug 4, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lysette1988

Apr 8, 2013
    38
    0
    0
    Hoi dames,

Ik weet sinds afgelopen woensdag dat ik zwanger ben van de eerste!!!
    Bij mij is in april een PCO-beeld gezien in beide eierstokken, hierdoor had ik verwacht heel moeilijk zwanger te worden. Maar omdat ik toch een regelmatige cycli had van 6 weken, bleek zwanger worden geen probleem en bij de eerste poging gelijk raak. verlos gaat uit van dat ik 31 juli 6,5 week was, zelf denk ik eerder 4,5 week vanwege mijn lange cycli. Maar goed waarvoor ik schrijf: ik heb al vanaf dat ik ongesteld had moeten worden 's avonds buikpijn en extreme pijnlijke borsten en pijnlijke stijve tepels. Ik kan hierdoor niet op mijn buik slapen.
    de buikpijnen verergeren als ik op mijn buik lig of op mijn zij hierdoor kan ik niet slapen en heb ik nu al een paar slapen loze nachten gehad.
    's middags heb ik er geen last van als ik ga liggen, maar goed ik werk dus dat kan alleen in het weekend...

Herkent iemand dit en heeft iemand tips??

groetjes,

Lysette

2. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

Mar 16, 2012
    1,870
    2
    38
    Brabant
    Als je perse op je buik wilt slapen, moet je eens proberen om een been wat omhoog te leggen. Dus naast/onder je buik. Dan lig je niet helemaal op je buik. Sorry, ik kan niet duidelijker uitleggen wat ik bedoel... ik hoop dat je het snapt. Misschien helpt het...

3. mol

mol Fanatiek lid

Feb 14, 2013
    1,860
    0
    36
    Female
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    dat been helpt bij mij ook heel goed en wat ook helpt is een zwangerschapskussen tussen je benen leggen en het een beetje onder je buik duwen als je op je zij ligt.maar ik lig ook een hele nacht van houding te veranderen hoor

4. lievebeeb

lievebeeb Actief lid

Mar 17, 2010
    382
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier precies zo...
    Mijn buik voelt zo rot als ik er op lig!
    En dat ook al zo'n 2 weekjes, maar idd met m'n been omhoog ligt het nog wel lekker :D

5. Lysette1988

Apr 8, 2013
    38
    0
    0
    Hey dames,

Helaas werkt dat met het been omhoog ook niet heel goed (zo slaap ik eigenlijk altijd)
    Maar toch bedankt, zal eraan moeten wennen dat ik goede nachten met slechte nachten moet gaan afwisselen...

Gelukkig is het voor een goed doel!!!

6. mol

mol Fanatiek lid

Feb 14, 2013
    1,860
    0
    36
    Female
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    dat is het zeker ;)

7. guus

guus Fanatiek lid

Mar 20, 2012
    2,083
    0
    0
    in het koude noorden
    hier ook een buikslaper, helaas word dit 9mnd lang op de rug slapen, soms lukt op mijn zij, die pijnlijke harde tepels is heel herkenbaar

Share This Page