Heey, Ik heb echt een dringende vraag waar ik mee zit en aangezien ik het er met niemand behalve me vriend (die het ook niet weet) over kan hebben probeer ik het hier.... We willen ons eerste kindje en zijn al een poosje bezig, ik heb wel alle zwangerschapsverschijnsellen. (grotere, gevoeligere, pijnlijke borsten en tepels, pijn in me onderbuik, misselijkheid etc. Alleen ben ik wel ongesteld geweest de laatste keer. Ik was 2 weken overtijd dus me vriend en ik waren hartstikke blij en dachten dat ik zwanger was. Nou was ik 4 dagen ongesteld ipv 6 en had de laatste dag vooral een beetje lichtroze bloedverlies met slijm. Zou het kunnen zijn dat ik toch zwanger ben? En als ik dat ben wanneer ik het kan testen, aangezien ik wel dus ongesteld ben geweest... ooh en ik ben al 2 weken niet meer ongesteld maar de klachten zijn er nog steeds.. Ik hoop echt dat jullie me kunnen helpen.. Alvast heel erg bedankt! Groetjes, mij
Ja, dat kan, maar hoeft niet. Je cyclus kan ook wat van slag zijn, en de kwaaltjes kunnen ook door andere dingen komen / psychisch zijn. Aangezien je al 2 wk overtijd was voor de vreemde menstruatie begon zou je nu al kunnen testen hoor. Waag er gewoon eens een testje aan, baat het niet dan schaad het niet, toch?
Als je je regels gehad hebt, ben je niet overtijd. En als je wel overtijd bent, dan kun je ook testen. Normaalgesproken kun je testen 14 dagen na je ei, als je niet exact weet wanneer je je ei gehad hebt, kun je ook 17 dagen na laatste keer s*** aanhouden voor de zekerheid dat je niet te vroeg test, of testen op of na je NOD.
Ik snap je niet helemaal maar zoals ik het begrijp was je vorige menstruatie niet op je nod dag maar 2 weken erna? Heb je getest op je nod dag? Als je dat niet hebt gedaan kun je ook niet weten of zwanger was/bent. Voor nu zou ik ook even een testje doen. Kan goed zijn dat je cyclus van slag is. Heb je altijd een normale cyclus? De enige weg om je weten of je zwanger bent is een testje. Succes!
Ik denk toch dat je gewoon je menstruatie hebt gehad.. Misschien was je cyclus wat langer dan normaal. De klachten kun je ook krijgen als je menstruatie er aan komt. Ik had ook telkens klachten die jij aangeeft als ik toch ongesteld werd. Nu met een positieve test vorige week had ik weinig klachten, al is dat nu wel anders. Als je het toch zeker wilt weten, kan je nu gewoon een test doen. Veel succes!
Bedankt voor je reactie. Ja dat klopt, 2weken erna. En ik heb me niet getest maar we hebben wel het vermoedde en weet ook niet precies wanneer ik me moet testen. Dus het kan gewoon? Heb een normale cyclus altijd gehad. .
Sorry lees het nu pas was even afwezig. Dank jullie we l voor jullie reacties! Is zo'n kruitvat eigenmerk test vertrouwbaar? Morgen middag koop ik een testje en denk dat ik het woensdag met ochtend urine ga testen! Hoop zo dat het positief is!
Ik was ook ongesteld, tenminste dat dacht uk. Wel rond periode dat ik nod verwachtte. Menstruatie duurde korter en minder heftig dus deed daarna test. negatief. Zette het uit mn hoofd tot 1,5 week erna omdat ik toch zwangerschapsverschijnselen had: positief! Dus ja het kan wel. Je kunt testen vanaf je nod, dus zeker weten dat je nu kunt testen!