Hallo dames. Ik weet niet zo goed wat ik met deze gedachtes moet. Dus ik hoop dat jullie er meer van af weten. Ik heb al wel het een en ander gezien dat sommige al last kunnen hebben van misselijkheid tijdens de innesteling. 15 augustus Was ik voor het laatst ongesteld en dit duurde drie daagjes. Wat helemaal niet veel Was. Ik zit nu dus op dag 20. Mijn echte cyclus weet ik nog niet Vorige keren. 20,30,34,39 . Ik heb deze week last van kokhalzen van bijvoorbeeld me vriend een scheet laat. Of de poep van de dieren in de dierentuin. En vandaag kwam ik dus thuis. Ik voelde me niet helemaal lekker maar opeens voelde ik het en liep naar de wc. En ja hoor kotsen. Ik weet niet wat ik hier van mort denken.. Ik heb zoiets hrt kan niet nu al... Maar ik voel me wel raar laatse weekje. Ook buien wat niet leuk is voor me vriend. Van die momenten dat je nergens zin in heb. Niet zitten niet staan. Slaat nergens op dus. Sorry voor het lange verhaal maar ik hoop echt dat iemand hier iets van herkent.
Tja, als ik je banner moet geloven moet je nog even wachten met testen en anders zou ik gewoon even testen. Op basis van deze informatie zou je ook vele andere dingen kunnen hebben. Wil je zeker zijn van je eisprong kan je temperaturen of ovutesten gaan gebruiken.
wie weet meis, bij mijn 2e zwangerschap wist ik ook voor de test dat ik zwanger was. Dus wie weet klopt jou gevoel ook. Spannend, nog even wachten met testen.
Dankje wel. Ja ik hen bij mijn banne 31 sagen aangegeven het gemiddelde van de afgelopen 4 maanden. Ovulatietesten en tempen doe ik niet aan. Dan wordt ik helemaal gek. Ik wacht wel gewoon netjes
Dankje tari voor je bericht. Ja ik heb de afgelopen maandjes wel gedacht dat ik het Was.. Maar deze keer voelt het heel anders. Ook last van rare buikkrampen. Maar het kan net zo goed nog ontpillen zijn.
Ja ik hoop het ook. Haha ik moet wel over 2 weken weer prikken voor mijn leverwaarde die al maand of 2 niet helemaal goed is. Maar dat kan het niet zijn. Want dat gaat juist goed en dan haf ik langer moeten overgeven.
Ja ik heb sinds deze week dat ik loop te kokhalzen. Gister voelde ik me redelijk goed maar toen mijn vriend en ik in de keuken stonden voelde ik me opeens apart en gister ik toch naar naar de wc. En ja hoor... Sorry dat zeg maar overgeven zo erg dat ook door me neus kwam. Nou erna gewoon shoarma op.. Ging goed dronk war en voelde me niet zo. Maar ging. Ik naar de wc. Was net klaar moest nog aankleden en voelde weer opkomen. Ik omdraaien en ja hoor weer overgeven. En weer ook door me neus. En vandaag na het eten weer kokhalzen gelukkig niet moeten overgeven en in de auto erge last van me borsten en later deze avond weer. Ik weet. Niet wat het kan zijn. Heb al berekent als ik een cyclus hen van 30 dagen zou ik 6 oktober ongeveer mijn innesteling hebben gehad
Hallo mamabram. 15 augustus Was ik voor het laatst ongesteld ja. Ik heb een onregelmatige cyclus dus ben van 31 uit gegaan dan moet ik 15 oktober ongesteld moeten worden. En heb ik me eisprong 1 oktober. Met 30 dagen heb ik me innesteling rond de 6de. Maar ik weet het allemaal niet omdat me cyclusSen nog niet goed zijn. (20,30,34,39)
Als jij 15 augustus voor het laatst ongesteld bent geweest. En je hebt een cyclus van ong 31 dagen. Dan zou je 15/16 sep ongesteld moeten worden. Ik zou als ik jou was even testen.