14 weken pijn in buik

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door CreaBea87, 8 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CreaBea87

CreaBea87 Actief lid

5 jun 2013
    230
    0
    0
    Ik dacht dat de meeste kwaaltjes na 12 weken beter werden. Ik ben gelukkig niet echt veel misselijk geweest, maar wel erg moe. Dat heb ik nog steeds en wordt ook niet echt beter helaas.

Nu heb ik wel sinds 2 weken meer pijn aan mijn buik. Een soort druk en het "idee" dat ik al een ontzettende buik heb. Heb wel een buikje gekregen, maar het valt nog mee. Ook ben ik nog niet bijgekomen.

Ik dacht zelf dat de baby nu misschien harder aan het groeien is en ik daardoor meer druk op mijn buik voel. Zou dit kunnen kloppen?

Bedankt voor jullie reacties :)

2. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Waar zit je pijn ergens? Als het meer onderaan je buik is, kunnen het ook banden zijn die je voelt.

3. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Herkenbaar ik ben vandaag dan 12 weken maar werd wakker vanmorgen en lag op m'n buik en dat lag dus echt niet fijn deed best pijn en nu de hele dag door al een trekkend pijn gevoel in m'n buik geen id wat et is ik denk zelf juist dat het m'n darmen zijn

4. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Ik werd on week 13 ook heel erg onzeker. Had een hele dag behoorlijk buikpijn. Heb toen de vk gebeld. Zij gaf aan dat juis in deze termijn je baarmoeder flink gaat groeien en dat geeft sensaties. Aangezien ik een lekker verleden heb ben ik gewoon ook heel erg allert op steekjes en pijn. Ik kon me dit van mijn eerste zwangerschap ook helemaal niet herrinneren, wat was ik toen lekker naief. Het hoort er dus wel bij. Flinke steken of trekkerig kunnen ook je banden zijn en ook je darmen kunnen flink protesteren nu.
    Het is helemaal niet gek om hierover met je vk te bellen. Zij zijn er om je gerust te stellen. Ik werd zelfs tussendoor uitgenodigd om gewoon even snel het hartje te luisteren, ter geruststelling.

5. justxme

justxme Bekend lid

27 mrt 2013
    671
    0
    0
    Rond die tijd heb ik ook veel last gehad van buikpijn. Idd de groei van de baarmoeder. Niets om je zorgen over te maken dus, maar ik geloof dat iedere zwangere zich wel zorgen maakt over buikpijn.;)

Deel Deze Pagina